Skip to content

כתב אישום: רצח את אשתו ההרה – אך גופתה לא נמצאה עד היום

כתב אישום הוגש כנגד תושב נצרת לפיו רצח בחניקה את אשתו ההרה וסיפר כי נחטפה. מצלמות האבטחה תיעדו אותו יוצא עם גופה לכאורה בידיו. אחותו העידה כי התוודה לפניה כי רצח את אשתו, אך הוא מכחיש ושותק. כל מאמצי המשטרה לאתר את הגופה עלו בתוהו. בעבר התלוננה האישה על אלימות קשה מצידו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום חמור כנגד תושב נצרת בגין רצח אשתו ההרה, הוגש הבוקר (ראשון)  לבית המשפט המחוזי בנצרת. מכתב האישום עולה כי הגבר, עאוני זידאת בן 24 מנצרת עלית, רצח למוות באמצעות חניקה את  אשתו, אחלאם זיאדאת בת ה-20 והעלים את גופתה שלא נצצאה עד היום.
זידאת הגיע למשטרת נצרת ב-25 באוקטובר השנה והודיע למשטרה כי אשתו, אחלאם, נעדרת לאחר שנחטפה על ידי שני רעולי פנים באזור כביש 79 בזמן שחזרו מבילוי משותף בחיפה.
אך במשטרה לא "קנו" את גרסתו והוא נעצר באותו יום. במשטרה ידעו לומר כי היא עברה מסכת אלימות ואף הגישה נגדו תלונות בעבר.

עואני זידאת ואשתו אחלם (צילום: דוברות משטרת ישראל)
עואני זידאת ואשתו אחלם (צילום: דוברות משטרת ישראל)

במשטרת מחוז צפון החלו בחיפושים באזור חיפה אך לא מצאו אותה. תוך כדי חקירה קיבלה המשטרה מידע שזידאת בילה עם אשתו בצימר בנצרת עלית, ומבדיקת מצלמות האבטחה במקום התברר כי הוא יצא ממנו עם מה שנראה כגופה, לאחר שככל הנראה חנק את אשתו למוות,  הניח אותה במושב האחורי של מכוניתו ובדרך אף השליך את נעליה. עוד ציינו במשטרה: "הנרצחת הייתה בהריון. עד היום גופתה לא נמצאה. בעלה הנאשם מכחיש שרצח אותה, ושומר על שתיקה".
זיאדאת ריצה בעבר עונש מאסר של כמה חודשים בגין עבירות רכוש. מיד עם שחרורו הרתה אשתו ועל פי החשד, תחושת הקנאה לאשתו והחשד כי אולי בגדה בו היא זו שהובילה אותו לרצוח אותה.
בחקירה מורכבת ומקצועית שנוהלה בחודש וחצי האחרונים וראשיתה ביום מעצרו, הושקעו משאבים רבים בתחום האנושי והטכנולוגי ועם התקדמות החקירה הורחבו החיפושים באמצעות יחידות המשטרה כגון: פרשים, כלבנים, מתנדבים ומסוקים שהתמקדו באזור נצרת עלית בניסיון לאתר את גופת הנרצחת. למרות זאת, הגופה לא נמצאה.
במצלמות האבטחה של הצימר ששכר הבעל נראה כי בני הזוג נכנסו אליו במצב רוח טוב, ואולם בלילה נצפה הגבר בודק את האזור, ואז יוצא מהצימר כשבידיו ככל הנראה הגופה.


כל המאמצים למציאת הגופה עלו חרס (צילום: משטרת ישראל)

בהמשך הגיעו החוקרים  לקרוב משפחת החשוד וממנו נודע כי זיאדאת פנה אליו וביקש ממנו כלי חפירה. המשטרה גם עצרה את אחותו ואת בעלה ובחקירה סיפרו השניים כי הוא זידאת הגיע אליהם באותו לילה והודה בפניהם שרצח אותה, והטמין את גופתה במקום שלעולם לא ימצאו אותה. אחותו שוחררה והפצירה בו להודות ולשתף פעולה עם המשטרה אך הוא לא נענה.
המשטרה ביקשה את הארכת מעצרו עד תום הליכים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן