Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 19 בדצמבר, 2016

קשר הסמים בתיכון, מועדון קרב האוכל של ג'יימי וג'ימי 4, צוות עקרב 3, רוקדים ברחובות 2, מק'גיוור, אש נגד כוחות הרשע 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

01:35 קשר הסמים בתיכון | The Preppie Connection, ערוץ Hot אקשן 

מותחן פשע שמבוסס על סיפור אמיתי. בארה"ב של שנות ה-80, נער מתבגר שלומד בבית ספר פרטי יוקרתי, יוצר רשת של סחר בקוקאין בבית ספרו, תוך שיתוף פעולה עם סוחר סמים קולומביאני. שחקנים: תומאס מאן, ביל סייג', לוסי פריי, לוגאן האפמן. בימוי: ג'וזף קסטלו. ארה"ב, 2015. שטוח, משעמם ומשמים, ואפילו התלבושות ומוזיקת שנות ה-80 לא מפצים על עלילה שחוקה. ציון: 

21:00 מועדון קרב האוכל של ג'יימי וג'ימי 4 | 4 Jamie and Jimmy's Food Fight, ערוץ האוכל 

חברותם של השף ג'יימי אוליבר והחוואי ג'ימי דוהרטי החלה עוד כשהיו ילדים. כבר אז חלקו השניים אהבה משותפת למזון שהייתה להם בסיס לשנים ארוכות של שיתוף פעולה. מדי פרק יטיילו השניים ברחבי אירופה, יחברו לידוען, ויעמידו יחד איתו את הגרסה הבריטית שלהם למאכליהם המפורסמים של שכניהם.

22:00 צוות עקרב 3 | Scorpion 3, ערוץ Yes אקשן 

דרמת האקשן הקומית, המבוססת באופן חופשי על חייו של מומחה המחשבים המבריק – וולטר אובראיין, שבה בעונה חדשה. ספוילר – בפתיחת העונה החדשה, וולטר וטובי צריכים להניח בצד את תחושת הכישלון במערכות היחסים עם פייג' והפי, כשצוות עקרב נקרא לפעול יחד עם צי ארצות הברית ולעצור שני מטוסי קרב שהאקרים השתלטו עליהם בעודם טסים בשמי לוס אנג'לס, כשהם מכוונים את נשקם אחד נגד השני. אותם האקרים השתלטו על משחתות וספינה של הצי לחופי מספר ערים גדולות ומכוונים אליהן טילים נגד טנקים. כשמקום מושבם של ההאקרים מאותר בבולגריה, הצוות יוצא לשם כדי לתפוס אותם.

22:00 רוקדים ברחובות 2 | You Got Served: Beat the World, ערוץ Hot פאן 

דרמת ריקודים צעירה. שלושה צוותי ריקוד מתכוננים ומתאמנים לקראת תחרת ריקוד בינלאומית יוקרתית שנערכת בדטרויט. בשלב הסופי, בניסיונם לזכות באליפות העולם, עומדים למבחן כל התקוות והחלומות שלהם בחיים. שחקנים: טיירון בראון, מישאל מורגן, ניקי גרנט, צ'ייס ארמיטג'. בימוי: רוברט אדטויי. קנדה, 2011. סרט עצלן בכל הקשור לתנאי הפקה, עלילת סיפור או תסריט ואפילו קטעי פארקור. אין מה לראות או מה לצפות. ציון: 

22:45 מק'גיוור MacGyver, ערוץ Yes אקשן 

הרימייק לסדרה הקלאסית הוותיקה. דרמת מתח והרפתקאות, העוקבת אחר אנגוס מק'גייוור (לוקאס טיל, כוכב סרטי "אקס מן") בן ה-20 פלוס, אשר מקים ארגון חשאי יחד עם ממשלת ארצות הברית, שבו הוא נלחם בטרור ומציל חיי אדם בעזרת כשרונו המיוחד לפתור בעיות בדרכים לא קונבנציונליות, וידע מדעי נרחב, כישרון אותו ירש מאביו. אל הצוות שלו, שפועל במשימות מסוכנות מסביב לעולם מצטרפים ג'ק דלטון (ג'ורג' אידס, "זירת הפשע"), איש ה-CIA לשעבר, פטרישיה תורנטון (סנדרין הולט, "24", "אימת המתים המהלכים"), סוכנת שטח בעברה ומנהלת הפרוייקט, וריילי דייוויס, האקרית מבריקה ובלתי צפויה. בחסות המחלקה לשירותי חוץ, מק'גייוור נוטל על עצמו את האחריות להציל את העולם, כשהוא חמוש לעייפה בנחישות ותושייה, וקצת יותר ממסטיק וסיכת ביטחון. ציון איי.אם.די.בי.: 4.7/10, טי.וי.קום: 5.6/10, עגבניות רקובות: 26%/100%, מטה-קריטיק: 38/100

23:30 אש נגד כוחות הרשע 2 | Ash Vs. Evil Dead 2, ערוץ Yes אקשן 

עונה חדשה לסדרת האימה-קומית המבוססת על סדרת סרטי "מוות אכזרי", ובכיכובו של ברוס קמפבל, שחזר לתפקיד אותו גילם לראשונה ב-1981. ספוילר – בפתיחת העונה מוצאים את אַש נהנה מחיי הפרישה בג'קסונוויל. אך לאחר שהוא מותקף על ידי שדים שנשלחו על ידי רוּבּי (לוסי לולס, "זינה, הנסיכה הלוחמת"), הוא מתאחד עם חבריו פאבלו וקלי וחוזר להילחם בכוחות הרשע. גילויים חדשים, איחוד משפחתי ובריתות לא-צפויות מהווים את תחילת המסע של החבורה בדרכם להילחם בשדים וברוחות הרעות המאיימות להשתלט על העולם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן