Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 22 בדצמבר, 2016

טרמינוס, הכל הולך, המין השני, כמו יום ראשון בגשם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

00:05 טרמינוס | Terminus, ערוץ Hot אקשן 

מותחן מדע בדיוני. מכונאי אלמן שעובר תאונת דרכים קשה, נתקל במטאור לוהט שנופל לכדור הארץ, ומגלה שיש לו כוחות ריפוי בלתי רגילים שיכולים להשפיע על כל האנושות. שחקנים: ג'יי קוטריי, קנדרה אפלטון, בימוי: מרק פורמי. אוסטרליה, 2015.

22:00 הכל הולך | Just Before I Go, ערוץ Yes2 

קומדיה שחורה. לאחר שאשתו עוזבת אותו, טד המיואש מחליט לחזור לעיר מולדתו ולסגור חשבון עם כל מי שפגע בו בעבר, לפני שיסיים את חייו. שחקנים: שון וויליאם סקוט ("אמריקן פאי"), אוליביה ת'ירלבי. במאית: קורטני קוקס ("חברים"). ארה"ב, 2014.

22:00 המין השני | The Opposite Sex, ערוץ Hot פאן 

דרמה קומית רומנטית. עורך דין מצליח לענייני גירושים, שרגיל תמיד לנצח – כולל בעולם הדייטים, פוגש אישה יפה ומצליחה שהופכת את כל חייו מקצה לקצה. השניים מחליטים לערוך סדרת התערבויות משעשעות שבהם המנצח מחליט על גורלו של המפסיד. המטרה העיקרית שלו היא לזכות בה בכל מחיר, אולם לשם כך עליו לשחק לפי הכללים שלה. שחקנים: מינה סוברי, ג'ף סטולץ, אריק רוברטס. בימוי: ג'ונתן סילברמן, ג'ניפר פיניגן. ארה"ב, 2014.

22:00 כמו יום ראשון בגשם | Like Sunday, Like Rain, ערוץ Hot דרמה 

דרמה מרגשת על ילד בן 12, נגן צ'לו מחונן שסובל מבדידות בטירה של הוריו המזניחים במנהטן. כשלמקום מגיעה מוזיקאית צעירה שפוטרה מעבודתה, בין השניים נוצר קשר מיוחד, והילד המסוגר נפתח באמצעותה אל החיים. שחקנים: לייטון מיסטר, דברה מסינג, ג'וליאן שטקין, אולגה מרדיץ. בימוי: פרנק וויילי. ארה"ב, 2014.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן