Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 25 בדצמבר, 2016

מה אתה יודע?, שלוש ארבע לעבודה 2, הפשע הקרוי אדם – חנוך לוין, יחסים מסוכנים, מחכים לג'ירפות, מעט מדי ומאוחר מדי, מונסון, מייק ומולי 6
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

08:30 מה אתה יודע?, ערוץ לוגי 

מה אתם באמת יודעים על הדברים שמניעים את העולם סביבנו? מדי פרק יבחנו את האופן שבו בחיי היום-יום שלנו פועלים ובאמצעות מצלמות קטנות ומיוחדות יגיעו למקומות שאף אחד עוד לא הגיע אליהם וימצאו תשובות לשאלות הכי מעניינות: מה האופן שבו השירותים שלנו עובדים ממש מבפנים? איך המדיח נראה מבפנים כשסוגרים את הדלת ומפעילים אותו? איך עובדת מכונת גלידות? כדור פורח? אופניים? כבאית? ועוד.

09:00 שלוש ארבע לעבודה 2, ערוץ ניק ג'וניור (למנויי Hot) 

הצופים הקטנטנים יכירו את מאחורי הקלעים של המקצועות הכי מעניינים – באוויר, בים וביבשה. בכל פרק ילד או ילדה מצטרפים ליום עבודה מרתק של אנשי המקצוע השונים.

21:00 הפשע הקרוי אדם – חנוך לוין | A Crime Called Man, ערוץ Hot8 

סיפורו של חנוך לוין דרך מסע בתחנות חייו האישיות ושיחות עם האנשים הקרובים אליו – שלוש נשותיו, ארבעת הילדים ואחיו. האישיות המורכבת של יוצר שמחויב מעל לכל ליצירתו באה לידי ביטוי במערכות יחסים סבוכות אך גם מלאות אהבה. בימוי: רפאל לוין. ישראל, 2016.

22:00 יחסים מסוכנים | Dangerous Liaisons, ערוץ Yes3 

סרט על פי רומן המכתבים מאת פייר שודרלו דה לאקלו, אודות התערבות בין מרקיזה למאהבה לשעבר, סביב פתויה של עלמה חסודה וענוגה. הסרט זכה בשלושה פרסי אוסקר, כולל לתסריט ולעיצוב התלבושות. שחקנים: ג'ון מלקוביץ', גלן קלוז, מישל פייפר. במאי: סטיבן פרירס. ארה"ב, 1988. סרט מסוגנן, נשכני וחכם, במסע מרתק על פוליטיקה, מיניות ואריסטוקרטיה. ציון: 

22:00 מחכים לג'ירפות Waiting for Giraffes, ערוץ Yes דוקו 

הג'ירפות של גן החיות הפופולארי של קלקיליה בגדה המערבית שרדו את האינתיפאדה הראשונה, אך מצאו את מותן באינתיפאדה השנייה. היום הן מוצגות לציבור כשהן חנוטות. ד"ר סמי הוטרינר, נחוש לשדרג את גן החיות עם ג'ירפות חדשות. כדי לקלוט ג'ירפות חדשות, גן-החיות צריך להיות חבר ב-EAZA, האיגוד האירופאי של גני-החיות, שמאגד 340 גני-חיות המשתפים פעולה בשיפור החינוך, המחקר וההגנה על החיות. הדרישות העיקריות של EAZA מגן החיות של קלקיליה, היחיד בשטחים, נסובות סביב גודלו הפיזי של הגן (ומכאן מרחב המחייה של החיות בו) והתקציב שלו. אלא שבנוגע לגודל הגן עומדות בפני ד"ר סמי שתי מגבלות – הן המגבלות החיצוניות מצד ישראל, והן המגבלות של הקרב הפוליטי הפנימי שבין פתח ובין חמאס. האם הנחישות וההתלהבות של ד"ר סמי יצליחו להתגבר על המכשולים הפוליטיים והג'ירפות החדשות יגיעו? בימוי: מרקו דה-סטפניס. 55 דקות, 2016.

22:00 מעט מדי ומאוחר מדי A Day Late and a Dollar Short, ערוץ לייפטיים 

וופי גולדברג ("הנזירות בלוז") ו-וינג ריימס ("משימה בלתי אפשרית") מככבים כאם ובן בעיבוד לספרה של טרי מקמילן. כשסבתא ויולה מגלה שהיא עומדת למות היא מחליטה לאחות את שברי משפחתה לפני שתעזוב את העולם.

22:00 מונסון Lands of the Monsoon, ערוץ Hot8 

מן החופים הצפוניים של אוסטרליה אל הפסגות הגבוהות ביותר של הרי ההימלאיה, המדברים מוכי הרוח של צפון הודו, ליערות השופעים של בורניאו, סדרה זו עושה את המסע באדמות המונסון. אקזוטי וייחודי, חיות הבר והתרבויות של דרום אסיה עוצבו על ידי אחת מהתופעות הגדולות ביותר על פני כדור הארץ: המונסון. רוחות המונסון השולטות על אזור זה הופכות בצורת למבול. בארצות המונסון כל החיים – האדם והחיות – נשלטים על ידי מערכת מזג אוויר משתוללת. 2014, BBC, חמישה פרקים.

22:30 מייק ומולי 6 | Mike & Molly 6, ערוץ Hot קומדי סנטרל 

הסיטקום של רשת CBS וחברת Warner Bros חוזר לעונה שישית ואחרונה בכיכובה של מליסה מקארת'י. ספוילר – מולי מקדמת את הספר החדש שכתבה יחד עם חמותה, פגי (רונדי ריד) בעוד שמייק חווה קשיים בעבודה אחרי שהסתכסך עם שותפו וחברו הטוב קארל (רינו ווילסון, "משפחת קוסבי"). כל זה מתגמד מול ההרפתקה האמיתית שצפויה לבני הזוג – תינוק חדש שאותו הם מבקשים לאמץ.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן