Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 03 בינואר, 2017

סודות ושקרים 2, עידן הטרולים, אביר הגביעים, סוג א', ניו אורלינס מוטורס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:45 סודות ושקרים 2 Secrets and Lies 2, ערוץ Hot3 

סדרת המתח מבית רשת ABC המבוססת על סדרה אוסטרלית באותו שם, חוזרת לעונה שנייה עם תעלומה חדשה וגיבורה מוכרת – הבלשית הקשוחה אנדריאה קורנל (ג'ולייט לואיס, "רוצחים מלידה"). ספוילר – אחרי עונה ראשונה שכללה מרדף חתול ועכבר עם החשוד הראשי (ראיין פיליפה) בפרשת רצח מצמררת, קורנל נאלצת לשקם את המוניטין שלה ולפתור מקרה חדש ומתעתע לא פחות. קייט וורנר (ג'ורדנה ברוסטר, "מהיר ועצבני") נפלה אל מותה מהקומה ה-12, אבל זו לא היתה תאונה – כל הראיות מצביעות על כך שמדובר ברצח. הבלשית קורנל נקראת למצוא את הרוצח האמיתי, והחשוד הראשי בחקירתה הוא בעלה הטרי של קייט ויורש חברת השקעות פרטית, אריק וורנר (מייקל אילי, "האישה הטובה", "The Following"). האם הפעם תצליח קורנל לגלות את הסודות, לחשוף את השקרים ולהביא לאור את האמת על המוות הטרגי וחסר ההיגיון הזה? את הפרק הראשון והאחרון בעונה מביים השחקן אדם ארקין ("שיקגו הופ", "פארגו").

22:00 עידן הטרולים | Rise of the Trolls, ערוץ Yes דוקו 

סרט שחושף את האמת הקשה על אנונימיות, על אינסטינקטים אפלים ועל החופש הבלתי מוגבל באינטרנט. הסמארטפונים הכניסו את האינטרנט לכיסים שלנו ומיליארדי אנשים בעולם מחוברים און ליין בכל רגע נתון. החיים שלנו השתפרו משמעותית אך החופש הזה הפך אותנו גם לפגיעים על ידי טורפים חדשים – הטרולים של האינטרנט. בעודם מתחבאים מאחורי האנונימיות, הטרולים מפעילים את האימפולסים האפלים שלהם ותוקפים את כולם, ומהרגע שהפכת למטרה של טרול – נדנוד קטן יכול להפוך בן רגע לסיוט בלתי נסבל. אז מיהם בעצם הטרולים של האינטרנט? והאם הניסיון לעצור אותם מביא לפגיעה בחופש האישי שלנו? בסרט אנו פוגשים, בין השאר, טרול אינטרנטי בריטי ותיק שמבלה שעות מדי שבוע בלהעליב ולהרתיח כמה שיותר אנשים – רק כי זה מצחיק אותו; טרולית שנעצרה באנגליה על שליחת ציוצים מאיימים ופסיכולוג שחקר את התופעה של הטרולים באינטרנט ואת המניעים שלהם להתנהגות האכזרית. 52 דקות, בריטניה, 2016.

22:00 אביר הגביעים | Knight Of Cups, ערוץ Yes3 

סרטו העלילתי של הבמאי טרנס מאליק ("עץ החיים") מתהדר בצילום עוצר נשימה תודות לצלם עמנואל לובצקי ובקאסט מרשים במיוחד. כריסטיאן בייל מגלם תסריטאי הוליוודי שמחפש משמעות לחייו הריקניים. בין הנשים הרבות והיפות העוברות במיטתו לאורך הסרט אפשר למצוא את נטלי פורטמן, קייט בלאנשט, תרזה פלמר. ארה"ב, 2015. הסרט יפה ויזואלית, אולם ממש קשה להבין את הסיפור, העלילה או אם בכלל מסתתר קו מוביל מעבר לתמונות. ציון: 

22:00 סוג א' | The A Word, ערוץ Yes Oh 

הגרסה הבריטית ל-"פלפלים צהובים" שיצרה קרן מרגלית. על העיבוד הבריטי אחראי פיטר בוקר ("בלקפול") ומככבים בה כריסטופר אקלסטון ("דוקטור הו", "הנותרים", "רצח בדם קר") בתפקיד מוריס סקוט, סב המשפחה, לי אינגלבי ("החמישיה של הרלן קובן") ו-מורוון קריסטי ("גרנצ'סטר") בתפקיד פול ואליסון הוג'ס – הורי המשפחה. ג'ו הוג'ס בן ה-5 (מקס ונטו) מראה סימנים ברורים של בעיות בתקשורת כשהוא מרחיק את עצמו בעקביות מסביבתו על ידי השמעת מוזיקת רוק אותה הוא מכיר בעל פה, באוזניות כחולות וגדולות. הוריו, אליסון ופול אינם מודעים לכך, אבל תוהים למה ילדים אחרים מנדים אותו מחברתם וניסיונותיהם של בני המשפחה האחרים להתערב (במיוחד של סבו) נבלמים בתקיפות על ידם. כאשר בדיקות שונות אינן מעלות דבר, רופאה מומחית מאבחנת את ג'ו כלוקה באוטיזם וחייהם של אליסון ופול כפי שהכירו אותם, מתמוטטים. איך המשפחה הלא כל כך מתפקדת, שכוללת אחות מנישואין קודמים, סבא חסר טקט וזוג דודים עם בעיות בנישואין, תתמודד עם הידיעה? בעקבות הצלחתה הסדרה היא חודשה לעונה שנייה.

22:30 ניו אורלינס מוטורס | Big Easy Motors, ערוץ ההיסטוריה 

סדרה העוקבת אחר עסקי שיפוץ ומכירת המכוניות של צ'ארלס הנדלר, המתמחה במציאות אוצרות מוטוריים חלודים בנהרות הבוציים של מדינת לואיזיאנה, שיפוצן, ומכירתן במכירות פומביות, ברווח כספי גדול. ממכונית שברולט בל אייר קלאסית מ-1957 ועד לפורד שלבי מוסטנג האייקונית מודל 1967. הנדלר וצוותו מאתרים גרוטאות של רכבים קלסיים שאיש אינו מעוניין בהם, עקב מצבן המכני העגום. לאחר מציאת הרכב, הצוות הופך במבצע שיפוץ מסיבי את הגרוטאות המוטריות למכוניות נוצצות ומפוארות – כאילו זה עתה ירדו מפס הייצור – ועושים זאת במהירות שיא; שיפוץ ממוצע שאורך לרוב מספר שבועות, מתבצע בשלמותו תוך מספר ימים בלבד אצל צ'רלס וצוותו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן