Skip to content

שני לוחמי מג"ב נפצעו מדריסת קטנוע

שני שוטרי מג"ב נפצעו קל עד בינוני מפגיעת קטנוע פלסטיני בגזרת ג'נין. רוכבי הקטנוע נפצעו ונעצרו. מתחקיר ראשוני עולה כי לחסם פתע שביצעו השוטרים הגיעו 4 קטנועים, אחד התנגש בשוטרים ו 3 נמלטו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מחסום ג'למה - ארכיון משרד הביטחון
מחסום ג'למה - ארכיון משרד הביטחון

שתי שוטרי מג"ב נפצעו הערב (שלישי) באורח קל עד בינוני מפגיעת קטנוע פלסטיני בסמוך לצומת 400 לא רחוק ממחסום ג'למה (גלבוע). השוטרים טופלו במקום ושני רוכבי הקטנוע הדורס נעצרו. בשלב זה עדיין לא ברור אם הדריסה הנה בשל תאונה שבאה בניסיון מילוט של רוכבי הקטנוע או רצון לבצע פיגוע דריסה.

מתחקיר ראשוני עולה כי במסגרת חסם שביצעו לוחמי מג"ב בגזרת ג'נין. סימנו לוחמי מג"ב ל- 4 קטנועים אשר נעו לכיוונם לעצור. 3 מהקטנועים הצליחו לפרוץ את המחסום ולהימלט ואחד מהם, קטנוע ועליו 2 רוכבים התנגש בשני לוחמים שהיו במחסום. במקום 4 פצועים (שני לוחמים ושני רוכבים)  בדרגות קל עד בינוני.  דובר מג"ב מסר כי כל כיווני החקירה נבדקים.

עוד נמסר כי הלוחם ולוחמת של מג"ב אשר שנפצעו במהלך האירוע פונו ככל הנראה במצב קל לבתי החולים העמק בעפולה והרמב"ם בחיפה.

2 הרוכבים, פלסטינים בשנות ה-20 לחייהם מפונים לבית החולים העמק בעפולה ככל הנראה במצב בינוני עד קשה.

ממד"א נמסר כי "בשעה 17:31 נמסר למד"א מרחב גלבוע על 2 פצועים שככל הנראה נפגעו מרכב ומובאים למעבר גלבוע סמוך לעפולה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לחבירה עם מסוק מד"א במנחת מגידו 2 פצועים, בהם: צעירה כבת 20 במצב קל-בינוני עם חבלה בגפיים וצעיר כבן 20 במצב קל עם חבלה בפנים".
בהמשך נמסר ממד"א כי השוטרים הפצועים בהם: פצועה בינוני, צעירה כבת 20 הוטסה במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם עם חבלות בפנים ובגפיים ו הפצוע קל-בינוני כבן 20 הועבר באמבולנס עם חבלות בגפיים לבי"ח העמק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן