Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 05 בפברואר, 2017

בובספוג מכנס מרובע 10, צ'מפיונסניק 2, המהפכה המגדרית, משחק הדמים (רמבו), הסודות של ספרד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:05 בובספוג מכנס מרובע 10 | Spongebob Squarepants 10, ערוץ ניקלודיאון 

הספוג המפורסם בעולם שב למרקע עם הרפתקאות חדשות.

16:30 צ'מפיונסניק 2, ערוץ ניקלודיאון 

טורניר טלוויזיוני בהנחיית עדי ביטי וטל מוסרי שגם פיתח את הפורמט לצדו של גיורא חמיצר. הטורניר משלב בין עולמות הכדורגל והאתגרים לילדים ומיועד לכיתות ד'-ו' מרחבי הארץ, שיגיעו לאולפן של ניקלודיאון ויתחרו זו בזו במשימות טריוויה ואתגרים שונים. 16כיתות תתחרנה בשעשועון, כשבכל שלב, כיתה אחת תנופה עד לגמר שבו שתי כיתות תתחרנה על הפרס הגדול – טיסה של כל הכיתה לספרד, שם יצפו במשחק רשמי של ברצלונה נגד סיביליה.

21:00 המהפכה המגדרית Gender Revolution, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

ספיישל בן שעתיים עם סיפורים אנושיים מרגשים. בתוכנית תיבחן המורכבות של מגדר בחיי היומיום, מהרגע שאנחנו נולדים ועד ערוב ימינו. כדי להבין טוב יותר את הנושא המורכב הזה, נפגשים עם מדענים, פסיכולוגים, אקטיביסטים, סופרים ומשפחות כדי ללמוד על תפקיד הגנטיקה, הכימיה של המוח והתרבות המודרנית על הנזילות מגדרית. בשיחות אשר נעו בין ההסבר המדעי ועד האישי העמוק, החיפוש אחר האמת שופך אור על אין ספור סיפורים שלא סופרו, על מאבק, הבנה, בורות, קושי ואהבה.

22:00 משחק הדמים | רמבו First Blood, ערוץ Yes3 

סרט האקשן אודות לוחם יחידה מובחרת שסופג השפלה מידי המשטרה ומשיב מלחמה – פתח סדרת סרטים מצליחה, נחשב לאחד מסרטי הפעולה הטובים בכל הזמנים ומכיל ביקורת נוקבת על יחסה של החברה האמריקנית לאלו שלחמו בשירותיה. שחקנים: סילבסטר סטאלון, בריאן דנהי, דיויד קרוזו, ריצ'רד קרנה. במאי: טד קוטשף. ארה"ב, 1982. מותחן פעולה אפל וקודר, שבו גם לומדים שסטאלון יודע לשחק. ציון: 

22:45 הסודות של ספרד | Alex Polizzi's Secret Spain, ערוץ הטיולים 

לאחר ששיתפה אותנו במסעותיה אל ליבה הסמוי של איטליה ("הסודות של איטליה") שבה המלונאית אלכס פוליצי בסדרה חדשה. הפעם נצא איתה לסיור חד פעמי  במשעוליה הנסתרים של ספרד: החל מהמגדלים האנושיים בקטלוניה, דרך קהילת הצוענים בגרנדה וכלה בעיירות הימיבינמיות של גליציה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן