Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 17 בפברואר, 2017

לילה מגניב, טרמבו, קרול, הבוסית, עצבניות אש, 999
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 לילה מגניב | Adventures In Babysitting, ערוץ Yes5 

קומדיית הרפתקאות. כאשר חברתה נקלעת לצרות, בייביסיטר צעירה יוצאת עם שלושה ילדים אל רחובותיה החשוכים של שיקאגו ומסתבכת עם טיפוסים מפחידים. שחקנים: אליזבת שו, וינסנט ד'אונפוריו. במאי: כריס קולומבוס. ארה"ב, 1987. קומדיה מתוקה ומשעשעת, שמאוד אפיינה את סרטי שנות ה-80. ציון: 

17:24 טרמבו | Trumbo, ערוץ Yes1 

דרמה המבוססת על פי סיפור אמיתי על אחת התקופות החשוכות בהיסטוריה של הוליווד. בשנות ה-40, התסריטאי דלטון טרמבו נחשב לאחד האנשים המשפיעים והמוכשרים  בתעשיית הקולנוע. בשיא ציד המכשפות של סנטור מקארתי כנגד תסריטאים שנחשדו בקומוניזם וסומנו כאויבי המדינה, טרמבו החליט לא לשתוק ופתח במאבק חשוב ומעורר השראה, נגד אלו שרצו לפגוע בו ובכל הכותבים והאנשים המוכשרים בהוליווד. שחקנים: בריאן קרנסטון ("שובר שורות"), הלן מירן ("המלכה"), דיאן ליין ("בוגדת") ולואי סי. קיי.. במאי: ג'יי רואץ' ("פגוש את ההורים"). ארה"ב, 2015. בריאן קרנסטון הוא שחקן נשגב, רב פנים והוא גם לב הסרט ונשמתו, וזו סיבה מספיק טובה לראות את "טרמבו", בסיפור משעשע, שעומד מאחורי שערורייה שגזלה מהאנושות קריירות וחיים. ציון: 

21:30 קרול | Carol, ערוץ Yes1 

הסרט הוא עיבוד לרומן מאת פטרישיה הייסמית' המבוסס על סיפור אישי בחייה. מועמד ל-6 פרסי אוסקר כולל לשחקניות ול-5 פרסי גלובוס הזהב. קרול היא אישה עמידה, אלגנטית ונשואה. יום אחד היא פוגשת במקרה בחנות צעצועים את המוכרת תרז ומיד אפשר להבחין בניצוץ ביניהן. למרות הניגוד הניכר לעין בין שתי הנשים, תרז צעירה ומבולבלת ולא בטוחה בעצמה, בעוד קרול מלאת ביטחון עצמי וידע על החיים, נוצר ביניהן חיבור שאי אפשר להתעלם ממנו שמתפתח לאהבה נואשת וחסרת מעצורים. אך באמריקה השמרנית והמתחסדת של שנות ה-50, המחירים לרומן כזה עלולים להיות כבדים מאוד. שחקנים: קייט בלאנשט, רוני מארה. במאי: טוד היינס ("הרחק מגן עדן"). בריטניה / ארה"ב, 2015. משחק מעולה ובימוי מצוין יוצרים דרמה חכמה ובנויה היטב. ציון: 

22:00 הבוסית | The Boss, ערוץ Yes2 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 14 בפברואר, 2017, בשעה 16:40 בערוץ Hot גולד

22:00 עצבניות אש | The Heat, ערוץ Hot גולד 

קומדיית משטרה נשית, שביים פול פייג ("מסיבת רווקות"). שרה אשבורן, סוכנת FBI שיטתית ויהירה ששואפת לקבל קידום. כשהיא נשלחת לבוסטון כדי לתפוס ברון סמים מרושע, אשבורן נאלצת לשתף פעולה עם שאנון מולינס, שוטרת מקומית גסת רוח ובעלת פה מלוכלך. בהתחלה השתיים לא ממש מסתדרות אחת עם השנייה, במיוחד בגלל ששאנון העצבנית היא לא כל כך חברותית ומעדיפה לעשות את הדברים בדרך שלה, ולא ללכת לפי החוקים המקובלים כפי שנוהגת אשבורן. אבל כשהבוסים לוחצים השתיים מבינות שאין להן הרבה ברירות, והן משנסות מתניים ומשתפות פעולה כדי לעלות על עקבותיו של ברון הסמים המסוכן. שחקנים: סנדרה בולוק, מליסה מקארתי, מייקל מקדונלד, דמיאן בישיר. ארה"ב, 2013. קומדיית הפעולה ארוכה מדי, אבל שווה בזכות שתי שחקניות מדליקות, היסטריות ומשעשעות, שלא תרצו להיתקל בהן ברחוב חשוך. ציון: 

22:00 ן999 | Triple 9, ערוץ Yes4 

חבורת שוטרים מושחתים נסחטת על ידי המאפיה הרוסית, שמכריחה אותם לבצע שוד מסוכן לאור יום. הם מתכננים לרצוח שוטר בכדי להוציא את השוד לפועל… אולם התוכנית משתבשת כאשר השוטר שנבחר לקורבן גובר על רוצחיו. שחקנים: גל גדות, קייט וינסלט, אהרון פול, וודי הארלסון, צ'יווטל אג'יופור, קייסי אפלק. במאי: ג'ון הילקוט ("ארץ יבשה"). ארה"ב, 2016. צוות שחקנים מעולה, אך לא מחזיק תסריט בעייתי ולא מעט חורים בעלילה. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן