Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (16.2.17)

מוצרי המותג הפרטי של שופרסל לבית נבדקו הפעם לעומק, כמו גם מסיר שומנים חדש, שפתון לחות, מסיכה לשיער צבוע ומוצרי ריח לחדר השינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

GALA HOME של שופרסל

את המותג הפרטי של הרשת בתחום הזמון אנו מכירים היטב; את זה בתחום עיצוב הבית, לא כל כך. המותג מציע סירים ומחבתות, מצעים, שמיכות, כריות ומגבות, וכן מוצרי חשמל קטנים. ההזדמנות להתנסות במקצת מהמוצרים שמציע המותג נוצרה באחרונה, וכך ניסינו מגבות ומצעים מתוך כלל המוצרים של החברה. המצעים עשויים 100% כותנה שלפי ההגדרה המעורפלת על האריזה הם ב"צפיפות גבוהה", אבל בפועל הם היו מעט קשים גם אחרי כמה כביסות, נטולי הרכות המאפיינת מצעי כותנה בצפיפות גבוהה. המגבות היו גם הן מעולם הביניים – אין כאן רכות מפנקת, אם זה מה שאתם מחפשים. עם זאת חשוב לציין את המחירים, שהופכים את המוצרים לאטרקטיביים במיוחד, בהתחשב בחלופות הנמכרות בחנויות בארץ במחירים דומים, שהם לרוב באיכות הרבה פחות טובה.

99 שקלים לסט מצעים זוגי או לסט של ארבע מגבות רחצה. 19-199 שקלים לכלל המוצרים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יח"צ

ספריי לניקוי תנורים של אג'קס

המותג השיק מוצר חדש לניקוי תנורים, קצף היוצא ממיכל ספריי. הוא מיועד לא רק לניקוי של תנורים אלא גם לניקוי של מיקרוגל, גריל ותבניות, והוא אמור שלא לפגוע בעור הידיים. אנו ניסינו אותו בעיקר על התנור הביתי וגם על מספר תבניות. הוא ניקה יפה את הלכלוך הרגיל, והצליח עם קצת מאמץ לנקות גם שומן שרוף שהתקשה. הכרנו מסירים יעילים יותר בכל הקשור לשומן השרוף אבל הוא בין הטובים שתמצאו בשוק. בכל הקשור לעור הידיים, החלטנו לא לנסות את המוצר על עורנו והשתמשנו בכפפות. כדאי שגם אתם תעשו כך.

9.9-17.9 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: אפרת אשל

שפתון אוכמניות של LABELLO

בואו נתחיל עם החידוש במוצר זה, והוא הטעם. יש לשפתון הלחות הזה טעם טוב שמזכיר במידה מוגבלת את האוכמניות האמיתיות, אבל הוא מספיק קרוב כדי שנתמכר לטעם. מה עוד שהוא מוסיף מעט צבע לשפתיים, שזו תוספת חביבה למדי. בכל הקשור להשפעה על העור, אין הבדל בינו לבין הוותיקים. כלומר, הוא יהיה מספיק טוב במרבית המקרים, אבל אם העור שלכם ממש יבש ואף סדוק, תדרשו לשפתון עשיר יותר.

118.3 שקלים. להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק.

צילום: יח"צ חו"ל

ניחוחות חדשים של SENSE BY HOLLANDIA

הרשת השיקה לפני כשנתיים את המותג הזה, שהוא מותג המציע מוצרי בישום לחדר השינה. ההשקה היתה עם ניחוח אחד ובאחרונה הצטרפו אליו שלושה נוספים – Nordic Bloom, Neroli Bloom ו-Orient Bloom. הניחוחות כולם נמכרים בדיפיוזר במספר גדלים, מבשמי בדים, כריות וחדרים, סבונים, נרות, שבבי סבון. תוספת הניחוחות מבורכת בכך שהיא מאפשרת להתאים את הניחוח להעדפה האישית וגם לגוון בין הניחוחות. ייאמר לזכותם שהם מורכבים ומסקרנים, וניכר שהושקעה בהם מחשבה. אנו אהבנו מאוד את הניחוח האוריינטלי מבין כולם, גם אם הניחוח הראשוני עודנו חביב עלינו יותר מכולם. לגבי המוצרים, הדיפיוזר מספק ניחוח לזמן ממושך ובקבוק הזכוכית שלו מרשים; הנרות, לעומת זאת, מספקים מעט מאוד ניחוח וגם הלהבה שלהם קטנה למדי, כך שבמיכל האטום למחצה האור כמעט ואינו נראה.

78-1,298 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יח"צ הולנדיה

Phytocitrus של Phyto Paris

בשנה האחרונה אנו מתוודעים יותר ויותר למוצרים של מותג הטיפוח הצרפתי, ובכל פעם אנו שמחים לגלות שהם מצליחים להשפיע לטובה במקומות בהם אחרים ניסו ולא הצליחו. כך גם הפעם, עם המסכה להזנה ולשיקום של שיער צבוע, מובהר או מסולסל. המסיכה עשתה פלאים לשיער היבש שקצותיו נטו להישבר עקב הפעולות שהוא עבר – השילוב של חמאת שיאה, איליפה, תמצית אשכוליות וחלבונים, שקדים, מיצוי קמומיל, תמצית אשחר ונטופית רפואית, הוסיפה לו באופן מיידי רכות, הגבירה את המראה החיוני של השיער ומנעה את שבירתו. יחד עם ניחוח נעים, ההשפעות השליליות של צביעת השיער נעלמו לאחר שימוש ספורים. מומלץ חרף המחיר הגבוה.

170 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג בסופר פארם, בתי מרקחת ובתי טבע.

צילום: אלון גנון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן