Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 05 באפריל, 2017

נמלטים 2017, נובמבר 1963, השוטר הטוב 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

05:30 נמלטים 2017 | Prison Break 2017, ערוץ Yes אקשן 

וונטוורת' מילר ו-דומיניק פרסל חוזרים בתפקידם האייקוני כמייקל סקופילד ואחיו לינקולן בורוז, במיני סדרה בת 9 פרקים. הסדרה החדשה פוגשת את הגיבורים כ-7 שנים לאחר אירועי סיום העונה הרביעית, כשחבריו ואהוביו של סקופילד קברו אותו, לאחר מאבק במחלה. אך כעת מסתבר שמייקל עודנו בחיים, ולאחר שנים של עבודה עבור ארגון טרור, הוא כלוא עכשיו באחד מבתי הכלא הקשים ביותר בעולם, בתימן. כשלינקולן ושרה מגלים שמייקל חי, הם חוברים יחד לתכנן את הבריחה הגדולה ביותר בכל עונות הסדרה. אל המשימה מצטרפים / נגררים גם חבריו ואויביו, הנמלטים הידועים לשמצה מכלא פוקס-ריבר: טי-באג, סוקרה וסי-נוט.

20:20 נובמבר 1963 | 22.11.63, ערוץ Hot HBO 

סדרת מתח בת 9 פרקים של רשת Hulu, המבוססת על רב מכר באותו השם מאת סטיבן קינג ("הניצוץ", "מיזרי"). מאחורי הסדרה עומדים ג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים"), ברידג'ט קרפנטר ("הורים במשרה מלאה", "אורות ליל שישי") והבמאי קווין מקדונלד ("המלך האחרון של סקוטלנד"). אבל אין ספק שהשם המסקרן ביותר בשורת הקרדיטים הוא שמו של ג'יימס פרנקו, המגלם את ג'ייק אפינג, מורה אלמן שמחפש הזדמנות להשפיע ולשנות את העולם. חברו החולה (כריס קופר, "אדפטיישן") משכנע אותו לצאת למסע בזמן כדי למנוע את ההתנקשות בנשיא קנדי, וג'ייק חוזר אל טקסס של שנות השישים במטרה לחקור את התעלומות האופפות את חייו של המתנקש לכאורה, לי הארווי אוסוולד (דניאל וובר, "קרוב רחוק"). אלא שאוסוולד הוא אינו האיום היחיד על משימתו של ג'ייק – גם סיידי (שרה גאדון, "מפות לכוכבים"), ספרנית יפיפייה שבה הוא מתאהב, וגם העבר – שמסרב להשתנות ומתנגד בכל הכוח. ציון איי.אם.די.בי.: 8.3/10, עגבניות רקובות: 79%/100%, מטה-קריטיק: 69/100

20:30 השוטר הטוב 2 | The Good Cop, ערוץ Yes קומדי 

יובל סמו חוזר בדמותו של דני קונפינו, אל חבריו מתחנת המשטרה ומחכה לו תקופה של התרחשויות לא צפויות שמטלטלות את עולמו האישי והמקצועי וגורמות לו לחשוב מחדש על חייו. עם כניסתו לתפקיד של המפכ"ל החדש, אלשייך, התחנה נכנסת למתח ודריכות כשעל הפרק צצות שאלות כמו מקצועיות, תדמית ציבורית, גאוות יחידה ושפם כןן או לא… רבי המפקד (גיא לואל) אמור לקבל קידום ולעזוב לעד, אז הוא שקוע בקידום 'מורשת רבי' אותה הוא מתכוון להשאיר לפקודיו. אך למרות הדיבורים היפים על השתפרות ודף חדש, השלומיאליות חוגגת, והתחנה מתקשה להציג הישגים כלשהם (אולי חוץ מהפקת ערבי קריוקי מוצלחים). השוטרים עסוקים בעצמם ובבעיותיהם האישיות: דובי (יגאל עדיקא), רזי (לואי נופי) והשוטרת הצעירה קורין, חברתו לשעבר של דני (אורטל בן שושן), ומשקיף מהצד על הכל, הפסיכולוג השרוט ראובן (גלעד קלטר), שעומד לצדו של דני ברגעים הקשים ולעתים קרובות אף גורם להם בעצמו. בציר הרומנטי, דני מקבל העונה טיפול בהלם. הוא מזגזג בין האישה איתה הוא רוצה להביא ילד (ורד פלדמן) לבין זו שהוא עדיין אוהב, כשבין לבין הגבריות שלו חוטפת כאפה מצלצלת שמורידה אותו בנוקאאוט. ובבית, המשפחה עוברת תהפוכות וגם אמא שלו (לאורה ריבלין) מתאהבת מחדש.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן