Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 11 באפריל, 2017

שיר הים, זיכרון קטלני, וורקראפט: ההתחלה, מזון העתיד, סקסי ביזנס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 שיר הים | Song Of The Sea, ערוץ Yes3 

הסרט זכה לפרסים רבים, כולל מועמדות לפרס האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר. מאז שנולדה סירשה היא לא אמרה ולו מילה אחת. ביום הולדתה השישי מגיעה סבתה לאי, בו היא גרה עם אחיה הגדול ועם אביה, ומחליטה לקחת את הילדים לגור איתה בעיר, שם כבר תעניק להם את החינוך הראוי להם, כדבריה. איש אינו יודע כי סרשה הינה נצר ליצורים מופלאים, היכולים להפוך לכלבי ים ולהם כוחות קסומים. זמן קצר לאחר שהם מגיעים לעיר, בורחים סירשה ואחיה מביתה של סבתא ויוצאים למסע הארוך בחזרה לבית, כאשר בדרך עליהם להתמודד עם כוחות אפלים, לשחרר את הפיות ולהציל את היצורים המיתולוגים הכלואים. קולות: ברנדן גליסון, דיוויד רואל. במאי: טום מור. אירלנד, 2014. סרט יפהפה ויזואלית ומאוד מעשיר מבחינה משפחתית. כיף לצפייה. ציון: 

22:00 זיכרון קטלני | Vice, ערוץ Yes4 

באתר הנופש של ג'וליאן מייקלס, הלקוחות מגשימים את הפנטזיות הפרועות ביותר שלהם בעזרת רובוטים דמויי אדם. אך עקב תקלה, אחת מהלקוחות מתחילה לאגור זיכרונות ומפתחת מודעות עצמית, שמראה לה את המציאות האכזרית בה היא מתקיימת. היא מבינה כי היא חייבת להימלט, ומוצאת את עצמה לכודה בין שכירי החרב של ג'וליאן לקצין משטרה הגון שנשבע לסגור את אתר הנופש. שחקנים: תומאס ג'יין, ברוס וויליס. במאי: בריאן מילר. ארה"ב, 2015. סרט זול ופשוט מבחינת ערכי הפקה, ובעיקר חסר דימיון או מוטיבציה. ציון: 

22:00 וורקראפט: ההתחלה | Warcraft, ערוץ Hot גולד 

פנטזיית אקשן המבוססת על משחק מחשב פופולארי. אורקים מעולם אחר מגיעים דרך שער מיוחד לעולמנו. השער ניזון ממאגיה ייחודית, שכוחה נשאב רק בלקיחת נשמות מיצורים חיים. כדי שהמאגיה תתקיים והשער ייפתח, מישהו חייב למות. האורקים נמצאים בטריטוריה שעומדת להיכחד, ומשום כך הם מבכרים להשתלט על טריטוריה חדשה. בני האדם חייבים איפוא להגן על עצמם ועל בני משפחתם. ראש שבט האורקים אינו תמים דעים עם הקוסם שלהם, ומתנהל ביניהם מאבק. בצד האנושי, הסיפור מתמקד בגיסו של המלך, הכמה יותר מכל לשמור על חיי בנו מאשתו שהלכה לעולמה. סרט על ערכי המשפחה ועל כבוד ואמון כלפי הלוחמים, שנעשה בו שימוש בגרפיקה ממוחשבת מפעימה לצד שחקנים אנושיים. שחקנים: טראוויס פימל, פולה פאטון, בן פוסטר, רות נגה, דניאל וו, דומיניק קופר. בימוי: דאנקן ג'ונס. ארה"ב, 2016. הסרט מלא באפקטים מרשימים, אך הם מתבזבזים על עיבוד מבזה ומשפיל למשחק המחשב. ציון: 

22:00 מזון העתיד | Tomorrow's Food, ערוץ Hot8 

ממסעדה היוצרת חוויה של מראות, קולות וריחות המשפיעים על חוש הטעם ומכונה המגרה את קולטני הטעם וגורמת לחוש טעם מבלי שאכלת דבר- אלו הם רק חלק מההמצאות המובאות בסדרה הסוקרת את החידושים המפתיעים בתחום המזון. הסדרה בת שלושת הפרקים מספקת הצצה מסקרנת לכל מה שחדש בתחום האוכל והמזון. בפרקים השונים נחשף אל המצאות טכנולוגיות ייחודיות כמו עגלת קניות רובוטית, ורובוט שמבשל לצד מיקרים מוזרים והזויים, כמו חווה לגידול צרצרים שמכינים מהם מאכלים וקמח. BBC ,2016.

22:50 סקסי ביזנס | Frisky Business, ערוץ Hot8 

מבט משעשע על האופן שבו אנו מאבזרים את חיי המין שלנו דרך ענייהם של עובדים בחנות לצעצועי מין. הסדרה פותחת חלון אינטימי אל עולם קמעונאות צעצועי המין באחד מאתרי האינטרנט הגדולים בבריטניה: Lovehoney. פוגשים את המעצבים, הקונים והספקים של אלו הממלאים את תשוקותינו המיניות. המצלמות הקבועות מספקות לנו הצצה אמיתית אל מחלקת השירות של האתר שבו טאקט הוא מצרך חשוב במיוחד, כמו גם אל מחלקת ההחזרות שם מכתבים וסיפורים מלווים כל פריט שהוחזר. 6 פרקים, בריטניה, 2014.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן