Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 14 באפריל, 2017

מפלצת הכסף, מועדון שנות ה-80, אכילה נקייה: סודות מלוכלכים, החופשה הראשונה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 מפלצת הכסף | Money Monster, ערוץ Hot גולד 

מותחן פשע. תוכנית טלוויזיה עתירת רייטינג בנושא שוק ההון, המשודרת בזמן אמת, בהנחיית לי גייטס, המנחה הגס והגרוטסקי שמדבר על מניות בסגנונו המצועצע והמופרז בכוונה. המפיקה חסרת הגבולות שלו היא פאטי. בזמן השידור, פורץ לפתע לאולפן אדם עצבני שלוכד את המגיש, מאלץ אותו ללבוש ווסט עם פצצה והופך את כל הנוכחים לבני ערובה. שחקנים: ג'וליה רוברטס, ג'ורג' קלוני, דומיניק ווסט. בימוי: ג'ודי פוסטר. ארה"ב, 2016. הוליווד מלמדת שתאווה בוול סטריט זה דבר טוב. קלוני ורוברטס מתאחדים בפעם הרביעית בסרט רע. ציון: 

22:00 מועדון שנות ה-80 | Sing Street, ערוץ Yes3 


דרמת נעורים מתוקה. בעקבות מצבם הכלכלי העגום של הוריו, נאלץ נער בן 15 לעבור לבית ספר נוקשה לבנים בלבד. מצב רוחו השפוף משתפר פלאים, כאשר יום אחד הוא נתקל בבחורה שגרה מול ביה"ס, ומתאהב מעל הראש. כשהוא מגלה שהיא חולמת לעבוד כדוגמנית, הוא הוגה תוכנית גרנדיוזית לכבוש את לבה – הוא מחליט להקים להקה, לכתוב שירים בהשראת הלהקות האהובות עליו באותו רגע (הקיור, דפש מוד ועוד) ולצלם להם וידאו קליפים, בהם תככב נערת חלומותיו כמובן. שחקנים: איידן גילן, ג'ק ריינור,מריה דויל קנדי, פרדיה וולש-פילו. הסרט צולם על ידי הצלם הישראלי ירון אורבך. במאי: ג'ון קארני. אירלנד, 2016. סרט מלא לב, שמחה ואופטימיות, וכמובן מוזיקה נהדרת משנות השמונים. ציון: 

23:00 אכילה נקייה: סודות מלוכלכים | Clean Eating's Dirty Secrets, ערוץ הבריאות 

אושיית המזון הבריא ומלכת האינטרנט, ויקטורי גרייס, חוקרת את הטרנד החם ביותר של התזונה הבריאה: אכילה נקייה. הדיאטה הפופולרית הזו מקדמת צריכה של מזון טרי, טבעי ובלתי מעובד. בכך היא מהווה נדבך נוסף במגמה ההולכת וגוברת של הימנעות מסוגים רבים של מזון: כזה המכיל גלוטן, פחמימות, סוכרים ועוד. אך האם הגל החדש הזה של תודעה בריאה באמת בריא עבורנו, או שמא הוא מסתיר מאחוריו אובססיה שממדי נזקיה טרם נחשפו במלואם?

23:33 החופשה הראשונה | Good Kids, ערוץ Yes2 

קומדיית נעורים מאת יוצרי "אמריקן פאי". עם סיום התיכון מחליטים ארבעת הלוזרים של השכבה לנצל את הקיץ לפני שהם עוברים לקולג' ולעשות את כל מה שלא עשו בתיכון, כלומר סקס סמים הרבה סמים ורוקנרול. שחקנים: זואי דויטש, אשלי ג'אד, ג'וליה גרנר. במאי: כריס מקקוי. ארה"ב, 2016. הסרט אינו ממש מצחיק, וגם קשה לחוש את גיבוריו, בעלילה סתמית וצפויה. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן