Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 16 באפריל, 2017

ריו 2, פופסטאר, הניצוץ, מרוששות 6, 50 דרכים להרוג את אימא שלך 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
09:00 ריו 2 | Rio 2, ערוץ Hot פאן 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 21 בפברואר, 2015, בשעה 10:00 בערוץ Yes5

22:00 פופסטאר Popstar: Never Stop Never Stopping, ערוץ Yes2 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 15 באפריל, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 הניצוץ The Shining, ערוץ Yes3 

המותחן המופתי של סטנלי קובריק, בו הציג את אחד מתפקידיו האייקוניים ביותר. הסרט אמנם התקבל בקרירות עם צאתו, ואף היה מועמד לפרס הראזי לבמאי הגרוע של השנה, אבל הפך עם השנים לאחד הסרטים הידועים והמוערכים בתולדות הקולנוע. שחקנים: ג'ק ניקולסון, שלי דובאל. ארה"ב, 1980. אחד מסרטי האימה המפחידים, ההזויים, המשפיעים והמצוטטים ביותר בתולדות הקולנוע. ציון: 

22:30 מרוששות 6 | i2 Broke Girls 6, ערוץ Hot קומדי סנטרל 

הסיטקום המצליח שב לעונה שישית. העונה נפתחת כשמקס וקרוליין הופכות לשותפות בדיינר, אחרי ששילמו את חובו של האן בסוף העונה שעברה – וקשה לומר שהוא מת על הרעיון. הבנות הופכות את חלון הקאפקייק שלהן לבר קינוחים – עם דגש על המילה בר – בעודן עובדות מסביב לשעון בדיינר, אבל זה לא אומר שאין להן זמן לאהבות ישנות וחדשות. בינתיים, סופי ואולג הופכים להורים ומגלים שמדובר באתגר לא צפוי, במיוחד לחיי המין הסוערים שלהם. העונה יגיעו להתארח מרסדס רוהל ("פישר קינג"),כריסטופר גורהאם ("בטי"), נורה דאן ("סאטרדיי נייט לייב") ו-אליס לי ("הוחלפו בלידתן").

22:45 י50 דרכים להרוג את אימא שלך 3 i50 Ways To Kill Your Mommy 3, ערוץ הטיולים 

הידוען האירי, באזיל אשמאווי, לוקח את אימו בת ה-71 ושלוש אימהות נוספות למסע גלובלי שכולו משימות אקסטרים מסמרות שיער. בקוסטה ריקה תתנסנה האימהות בפעלולים מסכני חיים; בניו אורלינס תתמודדנה עם אתגרים לצעירים וחסרי המורא; בפרו יהיה עליהן להעביר לילה באמזונס ולערוך טרק בהרי האנדים; בדובאי תיאלצנה לגלוש במרוד מגלשת מים מפלצתית ולצלול עם כרישים; בטורנוטו הן יידרשו ללכת על חבל מתוח בין שני גורדי שחקים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן