Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 28 באפריל, 2017

תפוס ת'גלים, האגדה של טרזן, האישה האחרת, בית ההיפוכונדורים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 תפוס ת'גלים Surf's Up, ערוץ Yes5 

חלומו של קודי הפינגווין הוא לגלוש באופן מקצועי ולהוכיח למשפחתו וחבריו שהוא מזן של אלופים. בעזרת ביג Z, גיבור נעוריו הוא לומד את רזי הגלישה. מדובבים לעברית: אורי אומנותי, סיוון שביט. במאים: אש ברנון ו-כריס באק. ארה"ב, 2007. סרט משעשע עם הנפשה יפה, המשתמש בקריינות רקע מבדרת למדי. ציון: 

22:00 האגדה של טרזן The Legend Of Tarzan, ערוץ Yes4 

עיבוד חדש לסיפורו של טרזן. הילד שגדל בג'ונגל האפריקני, נוטש את מולדתו כדי לחיות בלונדון עם אשתו האהובה ג'יין. השנים עוברות והוא מסתגל לחיים בלונדון הבירה התוססת. הוא מוזמן לצאת לשליחות לקונגו במטרה לחקור פעילות של מחנה כריית יהלומים המאיים על הג'ונגלים של אפריקה, מבלי לדעת שהוא מהווה פיתיון במזימה של נקמה ותאוות בצע, שתוכננה על ידי נוכל. שחקנים: אלכסנדר סקארסגרד, מרגו רובי, כריסטוף וולץ. במאי: דיוויד ייטס ("חיות הפלא והיכן למצוא אותן"). ארה"ב, 2016. טרזן וג'יין חוזרים כדי להציל את אפריקה כולה מספסר אכזרי, בסרט מוזר, הסובל מתסריט קופצני ואפקטים ויזואליים מעט מיושנים. ציון: 

22:00 האישה האחרת The Other Woman, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 20 במרץ, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

23:00 בית ההיפוכונדורים | House of Hypochondriacs, ערוץ הבריאות 

שירות הבריאות הלאומי בבריטניה (ה-NHS) משקיע כ-2 מיליארד פאונד בשנה על טיפול מיותר באנשים בריאים לחלוטין. ד"ר כריסטיאן ג'נסן ייקח תחת חסותו שלושה היפוכונדרים מוצהרים ויחשוף אותם אל כל שלביה של מערכת הבריאות: החל מנסיעה באמבולנס, דרך ביקור אצל רופא וכלה במפגש עם אנשים חולים באמת. האם התוודעות אינטימית זו תשכך את חרדתם?


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן