Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 30 ביוני, 2017

הוליווד סינגלס 2, ספייס ג'אם, הרומן של מגי, תוצרת צרפת, בעלי ברית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 הוליווד סינגלס 2 | 2 Famously Single, ערוץ !E 

קבוצה חדשה של סלבס מחפשת אהבה בעונה החדשה, העוקבת אחרי שמונה רווקים ורווקות הוליוודים נחשקים, הנכנסים יחד ל'מכון גמילה ממערכות יחסים כושלות'. במהלך העונה, הרווקים יישלחו לשלל משימות שונות ומשעשעות שהגו ד"ר דרסי סטרלינג וצוות המומחים שלה.

17:00 ספייס ג'אם | Space Jam, ערוץ Yes5

חבורת חייזרים מאיימת לחטוף את דמויות הלוני טונס לכוכב שלהם. באגס באני מציע משחק כדורסל להכרעת המאבק ביניהם ולעזרתו נחלץ לא אחר מאשר אגדת הכדורסל, מייקל ג'ורדן (בתפקיד עצמו). במאי: ג'ו פיטקה. ארה"ב, 1996. סרט חצי מונפש חמוד לילדים, המבוגרים בוודאי יצאו מאוכזבים. ציון: 

21:30 הרומן של מגי | Maggie's Plan, ערוץ Yes1

קומדיה רומנטית, ניו יורקית ונוירוטית. למגי נמאס לחכות והיא מתכננת להביא ילד, גם ללא בן-זוג. רק שאז היא מתאהבת במרצה שרמנטי ונשוי. השניים מתחילים לקיים מערכת יחסים ומגי מבינה כי תוכניתה לאימהות עומדת להשתנות ובגדול. שחקנים: גרטה גרוויג ("פרנסס הא"), אית'ן הוק, ג'וליאן מור. במאית: רבקה מילר ("הבלדה על ג'ק ורוז"). ארה"ב, 2015. גרוויג כריזמטית וחמודה בקומדיה חכמה ומקורית. ציון: 

22:00 תוצרת צרפת | Made In France, ערוץ Yes3 


מותחן מצמרר ואקטואלי אודות צמיחת תאי הטרור האיסלמי בלב צרפת. בחור שאפתן חודר לתא ג'יהאד קיצוני בפריז. כאשר העניינים הופכים למסוכנים הוא פונה לגורמי הביטחון לעזרה, אך אלו מחליטים לנצל אותו כסוכן סמוי. שחקנים: מאליק זידי, דימיטרי סטורוז’. במאי: ניקולא בוקרייף. צרפת, 2015. סרט חלש מבחינה תסריטאית, וכמותחן לא נותן יותר מדי אפשרויות. ציון: 

22:00 בעלי ברית | Allied, ערוץ Hot גולד

דרמת מתח מלחמתית-רומנטית. בצפון אפריקה של ימי מלחמת העולם השנייה, סוכן ביון קנדי בשם מקס וטאן יוצא למשימה מסוכנת מעבר לקווי האויב, שמטרתה להתנקש בחיי השגריר הגרמני בקזבלנקה. דווקא שם הוא מתאהב במריאן בוסז'ור, בחורה יפה וחכמה שהיא חברה במחתרת הצרפתית. בתום המבצע השניים מתאחדים בלונדון ומתכננים להינשא ולהקים יחד משפחה. אולם אז הלחצים של המלחמה משפיעים על חייהם והזוגיות שלהם עומדת במבחן, במיוחד לאחר שמקס מקבל שיחת טלפון מפתיעה מסוכנות הביון בקשר לאהובתו. הסרט היה מועמד לפרס האוסקר עבור עיצוב התלבושות. שחקנים: בראד פיט, מריון קוטיאר, ג'ארד האריסבימוי: רוברט זמקיס. ארה"ב / בריטניה, 2016. הסרט מאוד משכנע כדרמת מתח העוסקת בעולם הריגול, אבל פחות כרומן הנפרש על רקע מלחמת העולם השנייה. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן