Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 11 ביולי, 2017

טור דה פארם, דיבוק – צא !
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 טור דה פארם | Tour de Pharmacy, ערוץ Yes3 + Yes VOD

קומדיית הספורט המוקומנטרית של אנדי סאמברג מבית HBO, ובו הוא וחבריו הרבים (בהם אורלנדו בלום, ג'ף גולדבלום, קווין בייקון ויוצאי SNL מאיה רודולף ו-וויל פורטה) לועגים לתרבות הסמים והסטרואידים בתחרויות האופניים והופעה מיוחדת של לאנס ארמסטרונג. במאי: ג'ק זימנסקי. ארה"ב, 2017. לסרט הומור רע, גס, מוגזם והכל יתר על המידה – אבל זה בדיוק מה שצריך. ציון: 

23:00 דיבוק – צא! | Liberami, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

האב קטלדו קם מדי בוקר לשגרת יומו: בכנסייה הקטנה שלו בסיציליה ממתינים לכומר הקשיש עשרות מאמינים נואשים המתחננים שיגרש את השטן שנכנס בהם. גירוש שדים הוא עניין יומיומי כאן – התפתלויות, אקסטזה, גלגולי עיניים וזעקות מיוסרות, ומנגד מים קדושים, פסוקי תפילה ודבוקה קטנה של כמרים מסורים הנחושים לשחרר את צאן מרעיתם מהרוחות הרעות הנכנסות 'בסדקים שבנשמה'. התופעה הזו, שנדמה היה כי נדחקה לתחומם של סרטי אימה בלבד, קיימת ונפוצה – והאב קטלדו הוא רק אחד מתוך צבא הולך וגדל של מגרשי שדים שמגייסת הכנסייה הקתולית בכל העולם. בימוי: פדריקה די גיאקומו. 89 דקות, איטליה / צרפת, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן