Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 08 באוגוסט, 2017

פשוט נהדרת: הסרט, קרל לגרפלד: מלך בודד, הרשות החמישית, לאונרד כהן: ציפור על תיל, לבד 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 פשוט נהדרת: הסרט | Absolutely Fabulous: The Movie, ערוץ Yes3

אדי ופטסי הן שתי חברות שלא נפרדות לעולם. כל עוד השמפניה זורמת בעורקיהן, הן יכולות לנהל את עסקיהן כרגיל – להציק לבתה הבתולית של אדי, לרדוף אחרי מפורסמים, לבזבז בלי חשבון ולשתות בלי הכרה. לאחר שמצאו עצמן במרכזה של שערורייה תקשורתית וציבורית, הן נמלטות לדרום צרפת, בעוד ניסיון נואש ומצחיק לחזור למרכז העניינים. שחקנים: ג'ניפר סונדרס, ג'ואנה למלי, קייט מוס, סטלה מקרטני, ז'אן פול גוטייה, ג'רי הול, ג'ואן קולינס. במאי: מנדי פלטשר. בריטניה, 2016. הסרט ממשיך בדיוק איפה שהסדרה עצרה. עם זאת, מיועד בעיקר למעריצי הסדרה, כיוון שהבדיחות ממוחזרות והסרט לא ממש עומד בפני עצמו. ציון: 

22:00 קרל לגרפלד: מלך בודד | Karl Lagerfeld: A Lonely King, ערוץ Hot8 + Hot VOD

סיפור חייו של קרל לגרפלד, ראש בית האופנה העלית שאנל, החל מילדותו בגרמניה בשנות המלחמה ועד להפיכתו לדמות היצירתית ביותר של עולם האופנה. שיערו הארוך הלבן המשוך לאחור בקוקו, משקפי השמש הכהות והכפפות על ידיו כבר מזמן הפכו לסימן ההיכר של מעצב האופנה המוכר. הסרט מספק הצצה אל חייו של לגרפלד שכבר מגיל צעיר חלם לעצב בגדים והחל את הקריירה שלו כרשם בבתי אופנה שונים. צרפת, 2016.

22:00 הרשות החמישית | The Fifth Estate, ערוץ לייפטיים

לפרטים נוספים, ראו 12 בדצמבר, 2015, בשעה 18:20 בערוץ Hot גולד

22:00 לאונרד כהן: ציפור על תיל | Leonard Cohen: Bird on a Wire, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

הסרט האבוד על הזמר והיוצר לאונרד כהן חוזר אל המסך. צילומים נדירים מסיבוב ההופעות של כהן באירופה ב-1972 (הוא היה אז בן 37), הוקרן פעמים ספורות בשנת 1974 ומאז נעלם. 35 שנה מאוחר יותר נמצאו – בתוך קופסאות פח מחלידות באולפן נטוש בהוליווד – 294 סלילים של חומר הגלם המקורי של הסרט. מהם שוחזרה הגרסה שהוקרנה מחדש השנה בבתי הקולנוע עם פסקול משופר. הבמאי הבריטי טוני פאלמר מביא בסרט תיעוד יוצא דופן של הזמר והיוצר: סיבוב שהתחיל בדבלין והסתיים בתל אביב ובירושלים. בסרט מוצגים קטעי ארכיון נדירים לצד צילומים אותנטיים של כהן מאחורי הבמה, מהדרכים, משיחות שלו עם מעריצים וברגעים אינטימיים בחייו מהתקופה בה היה צעיר יותר וצרוד פחות. 106 דקות, בריטניה, 2010.

23:15 לבד 4 | Alone 4, ערוץ ההיסטוריה

העונה הרביעית, שחוזרת אל ערבות ונקובר הפראיים והיפהפיים, מורכבת משבעה צוותים של שניים (בני משפחה), שיופרדו ביניהם מיד עם תחילת העונה, ויימצאו במרחק של קילומטרים איש מרעהו. בפני המשתתפים עומדת משימה כפולה: תחילה, יהיה עליהם לנווט בתנאי השטח הקשים והבלתי-מתפשרים של איי ונקובר במטרה למצוא את בן זוגם המבודד. לאחר מכן, אם וכאשר השניים יתאחדו, יהיה על הצוות לשרוד במשך תקופת הזמן הארוכה ביותר. אך האם ההימצאות של שותף, בהכרח תסייע, או שמא דווקא תזיק לסיכויים של כל זוג לשרוד? בכדי לגבור על מתחריהם, הצוותים יצטרכו להתפשר, לתקשר ולעבוד בשיתוף פעולה הדדי ומלא.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן