Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 12 באוגוסט, 2017

מואנה, לבד בברלין, מונוכרום: שחור לבן וכחול, עולם הזמן, קופסת ברילו, 3096 ימים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 מואנה | Moana, ערוץ Yes5

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 11 באוגוסט, 2017, בשעה 14:25 בערוץ Hot גולד + Hot פאן
21:30 לבד בברלין | Alone In Berlin, ערוץ Yes1

דרמה היסטורית על פי רב-המכר של הסופר הגרמני האנס פאלאדה. לאחר מות בנם במלחמה, מחליטים אוטו ואנה, זוג ממעמד הופעלים בגרמניה של מלחמת העולם השנייה, להתנגד למשטר הנאצי בדרך ייחודית ברחובות ברלין: הפצת עלוני מחאה מסתוריים בגנות היטלר ומשטרו ברחבי העיר. אך תוך זמן קצר בגסטאפו שומעים על המחאה, והזוג מרגיש את הזמן מתקתק. שחקנים: אמה תומפסון, דניאל ברוהל ("ממזרים חסרי כבוד"), ברנדן גליסון ("ברוז'"). במאי: וינסנט פרז. אנגליה, 2016. הסרט הצנוע אינו מצליח לרגש או להעביר את האווירה הנמצאת בספר. ציון: 

20:30 מונוכרום: שחור לבן וכחול | Monochrome: Black White and Blue, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

הבמאי ג'ון ברוו ("בי. בי. קינג: החיים של ריילי") יוצא למסע בעקבות הקשר ההיסטורי שבין מוזיקת הבלוז להיסטוריה האמריקנית, לתקופת העבדות וליחס אל האפרו-אמריקנים לאורך השנים. בסרטו הוא משלב בין ראיונות עם מומחים בתחום מוזיקת הג'אז ויוצרים מוזיקליים אחרים, ביניהם – צ'אק ברי, קרלוס סנטנה, אריק קלפטון ועוד, לבין קטעי ארכיון, הופעות בלוז מהעבר וקטעים מתוך סרטים על תקופת העבדות ומלחמת העצמאות האמריקנית. מהדרום הכבד של אמריקה, דרך דטרויט וניו יורק, הסרט משרטט את ההתפתחות של הבלוז ברגעים מכריעים בתולדות ארצות הברית ומסביר איך הז'אנר המוזיקלי התחיל כלא יותר מאשר דרך ביטוי של כאב, דיכוי ורצון עז להשתחרר לחופשי. 90 דקות, אנגליה / ארה"ב, 2016.

22:00 עולם הזמן | In Time, ערוץ Hot אקשן

מותחן מדע בדיוני. בעולם עתידני קודר וקר, מחליף הזמן את הכסף בחשיבותו. משך החיים הנורמלי של בני האדם הוא גיל 25 בלבד, והם יכולים להמשיך לחיות רק אם צברו זמן נוסף. לכל אדם מופיע הזמן שלרשותו בספרות ירוקות על אמת ידו. ישנם אנשים עם רזרבות עצומות של משך-חיים לחיות, ואחרים שנכנסים לתוך מירוץ מטורף על-מנת להשיג עוד זמן. צעיר משכונת עוני שאמו מתה, מצליח לרכוש זמן ממיליונר שמאס בחייו הארוכים. יחד עם בת עשירים יפהפיה, שאותה לקח כבת ערובה אך גם התאהב בה – הוא מתכנן כיצד להעביר זמן מבעלי השררה האמידים לידי האדם הפשוט ולהפוך את העולם לצודק יותר. שחקנים: ג'סטין טימברלייק, אוליביה וויילד, אלכס פטיפר, אמנדה סייפריד, וויל האריס. בימוי: אנדרו ניקול. ארה"ב, 2011. שחקנים טובים וסיפור מעניין לא מספקים ביצוע טוב או הפקה איכותית. ציון: 

22:00 3096 ימים | i3096 Days, ערוץ לייפטיים 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 05 בדצמבר, 2015, בשעה 20:10 בערוץ Hot גולד

22:00 קופסת ברילו | (Brillo Box (3ȼ Off, ערוץ Hot HBO + Hot VOD

היוצרת הדוקומנטרית ליסאן סקיילר יוצאת למסע בעקבות יצירת האמנות 'קופסת ברילו' של אמן הפופ-ארט המפורסם אנדי וורהול, שנרכשה בשנות השישים על ידי משפחתה באלף דולר בלבד ועשתה את דרכה בעולם מיד ליד, עד שנמכרה במכירה פומבית בסכום שיא של שלושה מיליון דולר. דרך המסע ההפכפך והמרתק הזה, סקיילר מגלה כיצד אמנות משנה את ערכה במהירות ומה הופך יצירה שאיש לא העריך בעבר – למוצר נדיר השווה הון עתק.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן