Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 31 באוקטובר, 2017

רבין - היום האחרון, ויקטוריה 2, אהבה שבורה, הכלבים העשירים בעולם, רק קינוחים של זומבו, ג'ודה פרידלנדר: אמריקה היא המדינה הגדולה ביותר בארצות הברית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:45 רבין היום האחרון | Rabin the Last Day, ערוץ ההיסטוריה

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 12 בנובמבר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes קולנוע ישראלי
21:15 ויקטוריה 2 | Victoria 2, ערוץ Yes דרמה
הפקת הענק מבית ITV ומהאנשים שמאחורי "אחוזת דאונטון", שכתבה דייזי גודווין. ספוילר – העונה מתחילה חודש לאחר סיום אירועי העונה הראשונה ומבססת את מקומה של ויקטוריה כהורה וכאם עובדת, הלומדת איך לאזן את המחויבויות של כמלכה וכאם. הנסיך אלברט עדיין נאבק למצוא לעצמו תפקיד לצד אשתו החזרה, שכעת צריכה להוכיח לאומה האנגלית כולה שהיא מסוגלת לתפקד גם כאמה וגם כמלכה ראויה. 

22:00 אהבה שבורה | From the Land of the Moon | Mal de pierres, ערוץ Yes3 

דרמה רומנטית. אשה יצרית, הנשואה לגבר עמיד אותו היא לא אוהבת, פוגשת בחופשת מרפא באלפים במטופל צעיר ואטרקטיבי, ומתאהבת. הרומן הסוער מוביל אותה לבקש להשתחרר מנישואיה הכובלים. שחקנים: מריון קוטיאר, לואי גארל, אלכס ברנדמול. במאית: ניקול גרסיה. צרפת, 2016. המשחק המצוין של קוטיאר והצילומים המאלפים לא מפצים על תסריט רדוד ומדכא עוד יותר. ציון: 

22:40 הכלבים העשירים בעולם | World's Richest Dogs, ערוץ החיים הטובים

בסרט המבדר הזה מסע בעקבות הכלבים העשירים בעולם. היורשים האלה הם לא מיליונרים ממוצעים… הם נוסעים רק בלימוזינות, ישנים על מזרנים רקומים מזהב ולא ישתו משקה שאינו מוגש בגביע קריסטל. הם מתפנקים עם יהלומים ונופשים בסטייל. המלתחה שלהם מכילה אך ורק אופנת עלית ששוויה הון, כמו גם תכשיטים תואמים. הונם המשולב מוערך ב-660 מיליון דולר וגיחה ספונטנית למקסיקו, במטוסם הפרטי, הוא לא משהו החורג משגרת היומיום שלהם.

Zumbo's Just Desserts, נטפליקס | Netflix

מומחה הקינוחים האוסטרלי, אדריאנו זומבו, מחפש אחר הווילי וונקה הבא, בתחרות מתוחה המוצאת חובבני בישול המתחרים עבור 100,000 דולר.

ג'ודה פרידלנדר: אמריקה היא המדינה הגדולה ביותר בארצות הברית | Judah Friedlander: America Is The Greatest Country In The United States, נטפליקס | Netflix

ג'ודה פרידלנדר, הקומיקאי בעל ההבנה החדגונית שמציג את עצמו כאלוף עולם ומומחה לקרטה, יוצא לסדרת הופעות בניו יורק כדי להסביר לנו מדוע אמריקה היא מספר אחת.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן