Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 21 בנובמבר, 2017

לשחק בשביל סוקרטס, מיסטיקונס, המבצר האחרון: קרב הדמים, שחקניות, הולדתה של אומה, בריאן ריגן: נונצ'קות ולהביורים, להציל את הקפיטליזם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

07:45 לשחק בשביל סוקרטס | Shooting for Socrates, ערוץ AMC

קומדיה. סיפרה של נבחרת הכדורגל הבינלאומית של צפון אירלנד במסע לגביע העולם של 1986. שחקנים: ג'ון האנה. במאי: ג'יימס ארקסיין. בריטניה, 2014.

16:30 מיסטיקונס | Mysticons, ערוץ ניקלודיאון

סדרת אנימציה. ארבע נערות רגילות הופכות ללוחמות המיסטוקנס, גיבורות אגדיות הפועלות בממד על טבעי. האתגר העיקרי הניצב בפניהן הוא ליקוט את ארבע חלקיו של הקודקס – ספר קסמים המסוגל להעניק להן את הכוח להציל את העולם. בדרך הן תאלצנה להיאבק ברדביין, נבל המבקש להשיב לחיים את נקרפה המכשפה.

19:15 המבצר האחרון: קרב הדמים | Ironclad: Battle For Blood, ערוץ AMC

פעולה. ניצול מהמצור הגדול על טירת רוצ'סטר מזעיק חבורה של שכירי חבר להגן על אדמתו מהקלטים הפראים. שחקנים: מישל פיירלי, רוקסן מקי. במאי: ג'ונתן אינגליש. בריטניה, 2014.

22:00 שחקניות | Always Shine, ערוץ Hot דרמה

דרמת מתח פסיכולוגית. הסרט מתאר את סיפורן של אנה ובת, שתי שחקניות מצליחות מלוס אנג'לס שהיו חברות טובות, אשר מחליטות לנסוע יחד צפונה לחופשת סוף שבוע. השתיים רואות בנסיעה הזדמנות להתחבר מחדש אחת לשנייה, לאחר שנים של תחרות וקנאה שערערו את יחסיהן. אולם, עם הגעתן אל בית הנופש ביער מבודד, הן מגלות במהרה כי הידידות האינטימית שהייתה להן, מתדרדרת לשיחות נפש על בגידות, קנאה וטינה. ככל שהשתיים מאפשרות לרגשות שלהן לשלוט בהן, כל אחת מהן מתחילה לאבד שליטה על מערכת היחסים שלהן וניסיונות הפיוס רק מגבירים את המתיחות. שחקנים: מקנזי דייויס, קייטלין פיצג'רלד, מייקל לורי. בימוי: סופיה טקאל. ארה"ב, 2016. סרט חכם וחד, שמסביר גם הרבה על מעמד הנשים בתפקידי סרטים בהוליווד. ציון: 

22:00 הולדתה של אומה | The Birth of a Nation, ערוץ Yes3

זוכה פרס השופטים ובפרס חביב הקהל בסאנדנס. דרום ארה"ב שלפני מלחמת האזרחים. נאט טרנר הוא עבד מלומד ומטיף דת, אשר בעליו, הלחוץ כלכלית, מקבל הצעה להשתמש בו כמטיף על מנת לשלוט בעבדים לא ממושמעים. לאחר שהוא נחשף לאינספור זוועות – נגדו ונגד חבריו העבדים, נאט מנצח על התקוממות בתקווה להוביל את אנשיו לחופשי. שחקנים: ארני האמר, נייט פארקר. במאי: נייט פארקר. ארה"ב, 2016. על אף הפגמים בסרט, הבימוי מסקרן וכמובן המסר חשוב. ציון: 

בריאן ריגן: נונצ'קות ולהביורים | Brian Regan: Nunchucks and Flamethrowers, נטפליקס | Netflix 

בריאן ריגן מביא את ההומור המשפחתי לרמות חדשות כשהוא מדבר על משחקי קופסה, על הגומי בתחתונים ועל החיפוש אחר נקניקיות בכל המקומות הלא נכונים. במאי: טרוי מילר.להציל את הקפיטליזם | Saving Capitalism

, נטפליקס | Netflix

רוברט רייך, שר העבודה לשעבר בממשלת ארצות הברית, פוגש אמריקנים מכל המעמדות ומנסה לתאר את השינוי הדרמטי המתחולל בכלכלת המדינה. במאי: ג'ייקוב קורנבלאת'.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן