Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 11 בינואר, 2018

להרוס ולבנות, עב"מים: המצוד אחר האמת, עולם קפוא, גוד טיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:00 להרוס ולבנות 2 | 2 Made by Destruction, ערוץ דיסקברי

לפריטים יומיומיים, שנזרקים לאשפה ללא מחשבה נוספת, יש את הפוטנציאל לזכות בחיים חדשים לגמרי, בזמן שהם נהרסים ונבנים מחדש על ידי טכנולוגיה מדהימה והופכים לפלאים מודרניים. אבל כיצד עושים שימוש חוזר בחומר ממוחזר של פריטים שנזרקו? סדרה אינפורמטיבית זו עוקבת אחר תהליך המחזור של חומרים, החל מההריסה המוחלטת וכלה בבנייה של משהו חדש לחלוטין. פסי רכבת הנהפכים למכונית יוקרה, פחי דטרגנט נהיים חלק ממגרשי חנייה, סולמות אלומיניום מומסים ונבנים מחדש כמכליות נפט, וקופסאות קרטון נגרסים ונהפכים לקורות אש. אלו רק כמה דוגמאות לפריטים שעוברים טרנספורמציה יוצאת דופן. לאחר שהחפצים נהרסים, התוכנית עוקבת אחר מסעם ברחבי העולם אל יעדם הסופי ואחר המפעל שבו כל הפריטים מקבלים חיים חדשים כמוצר אחר.

21:45 עב"מים: המצוד אחר האמת | UFO Conspiracy: Hunt For The Truth, ערוץ ההיסטוריה

שבעים שנה חלפו מאז תקרית רוזוול המפורסמת ב-8 ביולי, 1947. בתקרית שכבר הפכה לחלק בלתי נפרד מהמיתולוגיה האמריקנית של המאה ה-20, עדי ראיה טענו כי צפו בעב"ם (עצם בלתי מזוהה) שהתרסק ליד העיירה רוזוול‏ במדינת ניו מקסיקו. לטענת חיל האוויר האמריקני, מדובר היה בבלון חיזוי מטאורולוגי פשוט. נציגי החיל ששהו במקום באותה עת מיהרו לסלק מהשטח את השברים; מה שהחל חרושת שמועות וקונספירציות אודות התקרית, שנמשכת עד היום. לטענת מאמיני הקונספירציה, חולצו ממנו גופות של חוצנים ופריטים אחרים שמקורם בטכנולוגיה חוצנית. עוד הם טוענים, כי קיימת היסטוריה ארוכה של טיוח, הסתרה ומניעת מידע מן הציבור בכל הקשור לתופעת העב"מים – שהעניין בה רק גובר משנה לשנה. הספיישל בוחן מקרוב כמה מהמקרים המפורסמים של תקריות, דיווחים ותצפיות עב"מים, שיש רבים המאמינים כי הועלמו באופן שיטתי ומכוון מידיעת הציבור. האמנם קיים ממסד שלם שעסוק בטיוח והסתרת כל מידע אודות קיומם של עב"מים וטכנולוגיות מתקדמות שמקורן אינו מן העולם הזה?

22:15 עולם קפוא | Frozen Planet, ערוץ Hot8

סדרת הטבע המופתית מבית ה-BBC לוקחת אל העולם הקפוא של הקוטב הצפוני ושל יבשת אנטרקטיקה, ואל חייהם של בעלי החיים המאכלסים אותם והתמודדויותיהם עם תנאי מזג האוויר הקיצוניים. בעוד אנו עדים להתחממות כדור הארץ, הקוטב הצפוני עלול להישאר זיכרון בלבד. ששת פרקי הסדרה מספקים הצצה אל עולמם של בעלי החיים בקוטב הצפוני וההתמודדות שלהם עם השינויים החלים על פני כדור הארץ. באמצעות שימוש בטכנולוגיה חדשנית, זוכים לצפות בתמונות מהפנטות מעל ומתחת לקרח. BBC, 2011. ציון איי.אם.די.בי.: 9/10, טי.וי.קום: 9.1/10, מטה-קריטיק: 91/100

גוד טיים | Good Time, נטפליקס | Netflix


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן