Skip to content

אורן חזן על יו"ר הכנסת: "צמח לנו פוטין קטן"

בהמשך להקלטה ששודרה היום ברשת ב ובה נשמע יו"ר הכנסת מתקיף בשיחה סגורה בחריפות את ראש הממשלה. אדלשטיין הגדיר את התנהלות ראש הממשלה נתניהו "בעייתית" והזהיר כי פניו של הליכוד מועדות לאופוזיציה "אם נמשיך ככה". חזן צייץ בתגובה: "הוא מנסה להדיח את רה"מ ולרשת אותו בעודו בחייו בטענה שהתחרפן"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

"בלי שנרגיש צמח לנו בערוגה פוטין הישראלי", צייץ היום (ראשון) חבר הכנסת אורן חזן (ליכוד) כשהוא מכוון את דבריו ליו" ר הכנסת חבר הכנסת יואל (יולי) אדלשטין. חזן התייחס לדבריו של אדלשטין שפורסמו לראשונה הבוקר ברשת ב של קול ישראל בהם נשמע יו"ר הכנסת אומר כי "הליכוד בבעיה". בהתייחסות לנאומיו של נתניהו, אמר אדלשטיין: "זו התנהלות שאני מודה שהיא קצת בעייתית. כשהוא מדבר כראש הממשלה אף אחד לא מפריע לו, יש כבוד. ברגע שזה הופך ל'אתם, אתם חמוצים' – אז מתחיל כל הבלאגן וחבל שזה ככה".

 אורן חזן (ימין) ויולי אדלשטין - "צמח לנו פוטין קטן"
אורן חזן (ימין) ויולי אדלשטין - "צמח לנו פוטין קטן"

עוד טען יו"ר הכנסת כי היה שמח לראות חצי מחברי סיעתו מחוץ לכנסת, אך גם הביע חשש מאלו שמתכננים לרשת אותם: "יש מועמדים חדשים שלא הייתי שמח לראות אותם". אדלשטיין סיכם ואמר: "אני חושב שהליכוד בבעיה חמורה. הייתי מאוד שמח אם מחצית הסיעה תלך לבית. אם נמשיך בדרך הזו – נהיה באופוזיציה".
ח"כ חזן שעוד זוכר את התקופה בה הודח על ידי אדלשטין מתפקידו כסגן יושב  ראש הכנסת, קפץ על דברי היו"ר כמוצא שלל רב  והגיב. "כשאדלשטיין ניסה להדיח אותי – השאר שתקו ועוד לא הבינו", צייץ חזן וכתב, "אבל היום כשהוא כבר מנסה להדיח את רה"מ ולרשת אותו בעודו בחייו בטענה שהתחרפן ויש לו גם מה להגיד על חצי מסיעת הליכוד והמועמדים החדשים – האסימון כבר נפל אצל כולם: בלי שנרגיש צמח לנו בערוגה פוטין ישראלי..".

1 Comment

  1. אחד העם
    28 בינואר 2018 @ 14:43

    נתניהו = פוטין בקטן. אורן חזן חסיד שוטה שלו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן