Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 07 בפברואר, 2018

קצוצים 31, קאובוי אוסטרלי, בית חדש, המקום של מתי המקלל, הערים הסואנות בעולם, עין קווירית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 קצוצים 31 | Chopped 31, ערוץ Food Network

עונה חדשה מלאה במתחרים שאפתניים, מרכיבים מסתוריים ייחודיים ואתגרים קולינריים שנלקחו ממטבחים מכל רחבי העולם. הצטרפו למנחה טד אלן כשהוא מוביל את ארבעת השפים חדורי המוטיבציה בין השלבים, ממתאבנים לקינוחים, בדרגות קושי עולות, עם פרס של 10,000 דולר ורק 30 דקות להכין כל מנה. בעונה זו התחרות מתחילה באווירה בינלאומית, כשהמתחרים מתמודדים עם עוגת שכבות שוודית מלוחה כהשראה למתאבן. בהמשך, המתחרים מתמודדים עם אתגר צלייה אמריקני, ויהיה גם פרק משותף מיוחד עם התוכנית "לנצח את בובי פליי".

19:00 קאובוי אוסטרלי | Outback Wrangler, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק Wild

אוכלוסיית תניני המים המלוחים שבטריטוריה הצפונית של אוסטרליה הייתה מוגנת ב-40 השנים האחרונות. לתנינים היה את הזמן והשקט לגדול וככל שהם יותר גדולים, כך גדל הצורך להגן על הטורפים ממפגשים עם בני אדם. בכל פרק בעונה השלישית בסדרה, תופסים מאט רייט ושותפו ג'ונו ווילו, לפחות תנין ענק אחד ומשיבים אותו לטבע.

21:00 בית חדש | A New Home, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

ג'ורג' חורי נורה למוות בידי מחבלים בירושלים של האינתיפאדה השנייה. מותו מפגיש לרגע שתי משפחות – המשפחה היהודית-אמריקנית, שניסתה להציל את מי שנרצח על סף ביתה, והמשפחה הפלסטינית, שאחד מבניה נרצח מפני שזוהה בטעות כיהודי. לאורך יותר מעשור, בין לונדון, ניו-יורק, ובחזרה לירושלים, בני המשפחות יוצאים לחפש בית חדש. בימוי, צילום, עריכה והפקה: אילן רובין פילדס.

21:40 המקום של מתי המקלל, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

מתי המקלל הוא אגדה חיה. כל מי שאוהב בירה מכיר את האדון המכובד הזה, שתיין מדופלם, ניצול שואה בן 86, שאיבד את כל משפחתו ואמונתו באלוהים, וניצב כיום בין הסוחרים, בקיוסק מרופט. סיפור חייו של מתי, שזור בסיפור המציאות הישראלית העכשווית, מסופר במקום של מתי המקלל תחת ביקורת של פרלמנטים מכובדים ולא מרוסנים בעליל. בימוי, צילום, הפקה: רון אזולאי.

22:00 הערים הסואנות בעולם | World's Busiest Cities, ערוץ הטיולים

תיעוד המערכות הנסתרות וצבאות האדם המתפעלים את הערים הגדולות בעולם. מגישי הסדרה יחשפו את מנגנוניה החבויים של מוסקבה, עיר שהתהוותה ממאבקי כוח ופוליטיקה; מקסיקו סיטי, מגלופוליס המאכלסת 22 מיליון איש; הונג קונג, העיר האנכית בעולם; ודלהי, המרכז הכלכלי של צפון הודו.

עין קווירית | Queer Eye, נטפליקס | Netflix

עם דמויות חדשות בצוות ומשימות קשות במיוחד, תוכנית הריאליטי זוכת האמי חוזרת אל המסך והמטרה: להפוך את אמריקה למדהימה מחדש… 'מהפך' אחרי 'מהפך'. בהשתתפות: בובי ברק, קרמו בראון, טאן פראנס. יוצר: דייוויד קולינס.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן