Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 20 במרץ, 2018

סוג א' 2, הקסם שלו, ארתור מילר: מחזה חייו, הסטנדאפיסטים 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:15 סוג א' 2 | The A Word 2, ערוץ Yes דרמה

הדרמה מבית ה-BBC המבוססת על "פלפלים צהובים" הישראלית שבה בעונה חדשה, שמתרחשת שנתיים מסיום העונה הראשונה. ספוילר – כשנפגוש את ג'ו הוא יהיה בן שבע והוא כבר מתחיל להבין שהוא שונה מהילדים שסביבו. בעונה החדשה נוכל לשוב ולצפות בעליות ובמורדות של חייהם המשעשעים, מבולגנים ומסובכים.

22:00 הקסם שלו | Sleight, ערוץ Yes3

דרמת מתח מוערכת. בו הוא קוסם רחוב שהתייתם מהוריו ועוזר לכנופיה מקומית במטרה לדאוג לאחותו הקטנה. כשהוא מסתבך עם המנהיג ואחותו נחטפת, עליו להשתמש בכל כישוריו כדי להצילה. שחקנים: ג'ייקוב לטימור, סיישל גבריאל. במאי: ג'יי. די. דילארד. ארה"ב, 2016. סרט מלא מסתורין עם משחק טוב, אך העלילה לא שלמה. ציון: 

22:00 ארתור מילר: מחזה חייו | Arthur Miller: Writer, ערוץ Yes דוקו + סלקום TV

ארתור אשר מילר, מגדולי המחזאים בארה"ב בכל הזמנים ('כולם היו בני') וחתן פרס פוליצר למחזאות (על 'מותו של סוכן') התפרסם בזכות האמירה החברתית החריפה והנוקבת במחזותיו. בתו, רבקה מילר, היא סופרת, תסריטאית ובמאית, בתה של הצלמת אינגה מוראת, ויצירותיה עוסקות בשאלה של זהות והגדרה עצמית. כעת נפגשות השתיים בסרט דוקומנטרי ייחודי שביימה הבת על אביה. בעזרת צילומי ראיונות מאולתרים, שצילמה אותו לאורך השנים בביתם, היא מביאה את סיפור חייו, את רוח תקופתו ואת התובנות המיוחדות שלו. התיעוד יוצא הדופן של המחזאי היהודי-אמריקאי מציג בפנינו דמות שונה לגמרי מהדמות הציבורית שנחשפה לקהל. סיפור חייו של אדם בצל טרגדיית מותה של השחקנית מרלין מונרו, אשתו השנייה, והרדיפה אחריו לאחר פרסום המחזה 'צייד המכשפות', מבט מרענן על הצלחה וכישלון, וחשבון נפש כנה על שבריריותם של החיים. 101 דקות, ארה"ב, 2017.

הסטנדאפיסטים 2 | The Standups 2, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לתוכנית. הקולות הכי רעננים בעולם הקומדיה עולים לבמה בלוס אנג'לס לספיישלים בני חצי שעה, גדושים בבדיחות שנונות, וידויים מביכים וסיפורים קורעים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן