Skip to content

בארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות, גם חתול רץ לסנאט

האנק החתול תומך נלהב בזכויות הפרט ועל העתיד הוא אומר נחרצות - "מיאו!". מאת שרית פרקול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בניגוד למועמדים רבים אחרים, האנק, בן 52 לפי שנות חתול, פילס את דרכו ממש מהרחובות, שם נולד לאם חד-הורית. הוא תומך נלהב בזכויות הפרט ועל העתיד הוא אומר נחרצות – "מיאו!"

מאת שרית פרקול

למראה ניקי, החתולה שלי, יושבת לה בנוחיות רבה על הכורסה הכי טובה בבית, ונראה מי יעז להזיז אותה משם, די ברור שחתולים צריכים לשלוט בעולם.

האנק החתול מועמד לסנאט
האנק החתול מועמד לסנאט

לניקי שלי אמנם אין שאיפות פוליטיות כלשהן, אבל האנק החתול, מספרינגפילד, וירג'יניה, מתמודד נגד מושל וירג'יניה, ג'ורג' אלן מהמפלגה הרפובליקנית, ורים קיין מהמפלגה הדמוקרטית. הוא מתמודד על המושב המוחזק היום בידי ג'יימס ווב, שאינו מתכוון לרוץ לסנאט בבחירות הקרובות.

לפי חשבון הטוויטר של האנק, הוא תומך נלהב בזכויות הפרט, בהגנה על פרטיות הצרכנים ובזכויות החתול ("חלב לכל קערית"). בהודעה שפרסם האנק החתול ב-16.2 הוא הכריז: "בתקופת משבר זו, המאיימת על פרנסתן של משפחות ועל חרויות האזרח שלנו, חיוני שנבחר במנהיג הנכון. מצבנו חמור מכדי שניתן את המשימה החשובה הזאת בכפות הבלתי נכונות, לכן החלטתי לרוץ לסנאט האמריקאי מטעם וירג'יניה. אם אני צריך לסכם את תחושותיי לגבי עתידה של וירג'יניה, אומר רק – מיאו".

בניגוד למועמדים רבים אחרים, האנק, בן 52 לפי שנות חתול, פילס את דרכו ממש מהרחובות, שם נולד לאם חד-הורית. הוא היה מועמד להוצאה להורג, עד שברגע האחרון ניצל, יחד עם אמו ואחיו, על ידי קבוצה של ידידי בעלי החיים, Animal Allies. האנק אומץ בידי משפחה אוהבת והשלים את פרק לימודיו בהצלחה.

בפרופיל הפייסבוק של האנק נכתב שהוא "מועמד מרענן – אנרגטי, מעורר השראה ואמיתי. בניגוד לרבים אחרים, הוא לא נולד עם כפית כסף בפה, אלא הרוויח את הצלחתו ואת שמו בזכות עבודה קשה. הוא יודע איך זה להסתפק במועט, והוא יודע שבעזרת עבודה קשה ומסירות, כל אחד יכול לנצל את ההזדמנויות שמציעה האומה הגדולה".

באתר האינטרנט של האנק החתול מוזמנים התומכים לתרום לו ולהתנדב לסייע לו בקמפיין.

קריאה נוספת:

הנאשמת: זה לא הקקי של הכלבה שלי!

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן