Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 02 באפריל, 2018

מחלצי הרכוש 7, המירוץ למיליון 29, רק יין 2, וידוי של רוצח סדרתי 2, Anthony Joshua: The Road to Klitschko, Building Jerusalem: The Making of Modern Rugby, Wolf Warrior 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 מחלצי הרכוש 7 | 7 Salvage Dawgs, ערוץ Travel Channel 

החבר'ה חוזרים עם משימות חילוץ מיוחדות נוספות, במטרה להציל פריטי אמריקנה מיוחדים. בין אם הם מוצאים דרך לחלץ פעמון כנסייה מרשים, להסיר חלון עגול מבית בסגנון ויקטוריאני, לשפץ כיסא גלגלים עתיק או לקחת כל מה שאפשר מאחוזה רעועה שעל סף הריסה, בטוח שהצוות יעשה כל מה שאפשר כדי לחלץ פריטים בעלי משמעות היסטורית ממלתעות השכחה. כפי שיעידו הצופים הקבועים, אין אתגר מאיים מדי ואין מטלה בעייתית מדי לצוות המסור.

22:00 המירוץ למיליון The Amazing Race 29 | 29, ערוץ הטיולים

גרסת המקור האמריקנית לריאליטי הגדול בעולם. בעוד שבעונות הקודמות השתתפו זוגות שהכירו טרם למירוץ, הפעם יתחרו 22 זרים גמורים שנפגשו לראשונה קודם לתחילת התכנית וחולקו לזוגות. המסע הגלובלי יחלוש על 9 ארצות, ביניהן פנמה, ברזיל, וייטנאם, איטליה, יוון ועוד. בכל חלק של המירוץ יידרשו הזוגות לעמוד במגוון אתגרים פיזיים ומנטליים הכוללים פענוח רמזים, אינטראקציה עם מקומיים וניווט במדינות זרות. בסופו של כל חלק ינופה זוג אחד עד לשלב האחרון, שבסופו פרס על סך מיליון דולר.

22:00 רק יין 2 | 2 The Wine Show, ערוץ הטיולים

השחקן הבריטי מת'יו גוד (סדרות הטלוויזיה "הכתר", "האישה הטובה") שב בעונה שנייה הממוקמת בדרום צרפת. הפעם יחבור אליו השחקן ג'יימס פיורפוי (סדרות הטלוויזיה "פחמן משודרג", "המעקב") השניים יטעמו יינות מכל קצוות תבל ויארחו את מומחי היין ג'ו פאטוריני ו-ג'אניס רובינסון, מבקרת היין המשפיעה בעולם.

22:00 וידוי של רוצח סדרתי 2 | Voice of a Serial Killer 2, ערוץ CBS ריאליטי

הפקה מקורית של CBS Reality. דוקו מצמרר החושף את ההקלטות מחדר החקירות של רוצחים סדרתיים מפורסמים, ומשלב ניתוחים מקצועיים של קרימינולוגים, פסיכולוגיים משטרתיים ומומחים נוספים. חמישה פרקים בני 60 דקות.

Anthony Joshua: The Road to Klitschko, נטפליקס | Netflix

ספורט תיעודי, העוקב אחר אלום העולם במשקל כבד ל-IBF במשך שלוש שנים, בעת שהוא מתכונן לקרב הגדול של חייו. משתתפים: נואל קלארק, אנתוני ג'ושוע. במאי: טים מקנזי-סמית'. 59 דקות, ארה"ב, 2017.

Building Jerusalem: The Making of Modern Rugby, נטפליקס | Netflix

ספורט תיעודי, המתאר את משחק הרוגבי של אנגליה נגד אוסטרליה באליפות העולם של 2003 – במשחק ששינה את כל מה שידעו עד היום. 90 דקות, 2015.

Wolf Warrior 2, נטפליקס | Netflix

דרמת פעולה. חייל של הכוחות המיוחדים והקטלניים ביותר של סין מתמקם לחיים שקטים ליד הים. כאשר שכירי חרב סדיסטיים מתחילים למקד אזרחים הסמוכים אליו, הוא חייב לעזוב את שלווה החדשה שלו מאחור ולחזור לתפקידו כחייל ומגן. 126 דקות, סין, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן