Skip to content

בטומי בעלייה: כ-5,000 ישראלים צפויים לבקר בה השנה

אשת טורס מעמיקה את פעילותה בבטומי, גיאורגיה וחתמה על הסכם עם חברת התעופה הלאומית הגיאורגית גיאורגיאן איירוויס על המשך שיתוף פעולה לשנת 2012 לשיווק תיירותי של חבל אג'ארה-בטומי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אשת טורס מעמיקה את פעילותה בבטומי, גיאורגיה וחתמה על הסכם עם חברת התעופה הלאומית הגיאורגית גיאורגיאן איירוויס על המשך שיתוף פעולה לשנת 2012 לשיווק  חבל אג'ארה-בטומי

מאת עירית רוזנבלום

לאור ההצלחה של יעד התיירות חבל אג'ארה-בטומי בשנת 2011, הודיעה חברת התיירות אשת טורס, על העמקת שיתוף הפעולה בגיאורגיה בשנת 2012. מדובר במהלך נוסף בתוכנית האסטרטגית של קבוצת אשת טורס, שמובילה בהשקת יעדים חדשים ואטרקטיביים לתיירים הישראלים.

בשנת 2011 הוכתרו גיאורגיה ובטומי על ידי הניו יורק טיימס לאחד מ-10 היעדים המומלצים לביקור בעולם ואלפי תיירים מישראל ביקרו במדינה. ההערכות הן כי בשנת 2012 יבקרו כ-5,000 תיירים ישראלים בבטומי.

בשבוע שעבר ביקרה בישראל משלחת מטעם חברת התעופה הלאומית הגיאורגית, GEORGIAN AIRWAYS, שחתמה עם אשת טורס הסכם להמשך שיתוף פעולה. במסגרת טיולים מאורגנים לגיאורגיה, טיול "סובב בטומי" וחבילות נופש. כמו כן חתמה אשת טורס על הסכם לשיתוף פעולה עם מלון שרתון בבטומי, מלון ברמה של 5 כוכבים דה-לקס.

 

עיירת נופש יפהפיה לחוף הים השחור

בטומי ממוקמת כ-20 ק"מ מגבול גיאורגיה-טורקיה, ואוכלוסייתה מונה 122,200 איש. בשנים האחרונות עברה גיאורגיה מהפך בהתנהלותה, ובטומי, עיירת הנופש היפהפיה שלחוף הים השחור, הינה עדות חיה למהפך זה. כיום מסמלת בטומי אולי יותר מכל את צונה של גיאורגיה להפוך למוקד משיכה לתיירים.
בטומי ממוקמת כ-20 ק"מ מגבול גיאורגיה-טורקיה, ואוכלוסייתה מונה 122,200 איש.

בתמונה: אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס ויגאל אבני, מנהל אופרציית חו"ל באשת טורס
בתמונה: אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס ויגאל אבני, מנהל אופרציית חו"ל באשת טורס עם חברי המשלחת הגיאורגית

בשנים האחרונות עברה גיאורגיה מהפך בהתנהלותה, ובטומי, עיירת הנופש היפהפייה שלחוף הים השחור, הינה עדות חיה למהפך זה. כיום מסמלת בטומי אולי יותר מכל את צונה של גיאורגיה להפוך למוקד משיכה לתיירים. נוסף לרצועת חוף יפהפיה מתהדרת בטומי גם בנמל עתיק וגדול, בתי קזינו וגן בוטני אקזוטי. בבטומי יש מגוון רב של אפשרויות בידור, וגם דולפינריום, שהמקומיים גאים בו מאוד. כמו כן העיר ממוקמת למרגלות חבל הסוונטי, ונחשב לאזור המיושב הגבוה ביותר באירופה. הנוף השולט באזור הוא פסגותיהם המושלגות תמיד של הרי הקווקז. כמו כן מצטיינת בטומי בצמחייה תת-טרופית ססגונית, במעיינות חמים ומשמשת כעיר קיט ומרפא.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן