Skip to content

חדש בטלוויזיה – יום ראשון, 27 במאי, 2018

איך לרדת נכון במשקל 2, סוכני הזיכרון – סרטם של עידו ועמליה רוזנבלום, בלתי נסלח, בייבי דרייבר, האתנחתא עם מישל וולף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:10 איך לרדת נכון במשקל 2 | How to Lose Weight Well 2, ערוץ Yes דוקו

הסדרה שמביאה את כל התשובות בנושא הדיאטות, לצד אנשים המתנסים בסוגי הדיאטות השונות, חוזרת. משתתפי הסדרה מחולקים ל-3 קטגוריות: דיאטה קיצונית למשך 7 ימים, דיאטה שמעצבת את הגוף למשך 6 שבועות ודיאטה שדורשות שינוי באורח החיים למשך 4 חודשים. מנחה הסדרה – ד"ר אלכסנדר ואן טולקן, הבשלנית – סטייסי סטיוארט (שעוזרת למשתתפים להפוך את המנות הדיאטטיות לטעימות) והנטורופטית – האלה אל-שפי (שמתמקדת בפסיכולוגיה של האכילה), עוקבים אחרי היכולות של המשתתפים להתמיד בדיאטות השונות ואחרי התוצאות של הירידה במשקל. לאחר שקלול כל הנתונים הם מנסים לענות על שאלת השאלות – מהי הדיאטה שהכי תתאים לך? חמישה פרקים בני 45 דקות, בריטניה, 2017. 

21:00 סוכני הזיכרון – סרטם של עידו ועמליה רוזנבלום, ערוץ Hot8

עשור לאחר מותו של איש התקשורת השנוי במחלוקת, אדם ברוך, ילדיו – עידו רוזנבלום ו-עמליה רוזנבלום, מנסים להכיר אותו. הם מקימים 'מוזיאון' זמני שמאגד כאלף פריטי ארכיון, ומזמינים דמויות מפתח מחייו המדריכות אותם בשבילי הזיכרון. אורח חייו האינטנסיבי של ברוך הוביל למותו בטרם עת, והותיר את ילדיו עם פערים בין האבא הפרטי לבין הדמות הציבורית הקודרת, שהיו לה מעריצים אך גם מבקרים רבים. כבעזרת מורי דרך – אנשי תקשורת, אמנים, אספנים, אנשי עסקים, ובני משפחה – עמליה ועידו מרכיבים מהחלקים, זיכרון שלם של אבא. ישראל, 2018.

22:00 בלתי נסלח | Unforgiven, ערוץ Yes3

מערבון זוכה ארבעה פרסי אוסקר – לסרט, לבמאי, לשחקן המשנה ולעריכה. אקדוחן שב מפרישה כדי לחסל חשבונות עם פושעים שהשחיתו את פניה של יצאנית, ועם השריף שאינו מוכן להענישם. שחקנים: קלינט איסטווד, מורגן פרימן, ג'ין הקמן. במאי: קלינט איסטווד. ארה"ב, 1992. אחד המערבונים הטובים ביותר, ששינו את גישת הוליווד בכל הקשור לסוגה. משחק ובימוי מצוין של איסטווד. ציון: 

בייבי דרייבר | Baby Driver, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 25 במאי, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

האתנחתא עם מישל וולף | The Break with Michelle Wolf, נטפליקס | Netfix

מישל וולף עושה צחוק מכל דבר ומכל אחד בתוכנית השבועית שלה, המשלבת ראיונות, קטעי סטנד-אפ, וראייטי ואירוח.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן