Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 28 במאי, 2018

מוקד 911, קנונית הסיגריות האירופית, אש נגד כוחות הרשע 3, כלואים: אסופה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:15 מוקד 911 | 9-1-1, ערוץ Yes דרמה 

דרמה חדשה מבית היוצר של ראיין מרפי ו-בראד פלצ'וק ("אימה אמריקאית", "אמריקה נגד או. ג'יי. סימפסון") העוסקת בחייהם ובחוויותיהם של אנשי המקצוע של שירותי החירום – שוטרים, פראמדיקים ולוחמי אש – המגיעים ראשונים אל הסיטואציות המלחיצות והמפחידות ביותר. מגיבי החירום חייבים לנסות ולאזן בין הצלת חייהם של אזרחים בצרה ובין חייהם האישיים שגם הם נתונים בקשיים. בסדרה מככבים אנג'לה באסט כשוטרת עשויה ללא חת שמתמודדת עם בעיות מבית, פיטר קראוזה ("עמוק באדמה") כמפקד תחנת כיבוי אש ו-קוני ברייטון כאבי קלארק – מוקדנית 911 (מספר החירום האמריקני לשירותי הצלה) המתמודדת עם טיפול באמה חולת האלצהיימר. הסדרה חדשה לעונה שנייה. 

21:40 קנונית הסיגריות האירופית | The Great European Cigarette Mystery, ערוץ Hot8

בשנת 2012 נאלץ להתפטר נציב הבריאות באיחוד האירופי, ג'ון דאלי – הנציג ממלטה, בשל חשדות שקיבל שוחד ופעל להכנסת הקלות בתקנת טבק נוקשה שהאיחוד האירופי הטיל. הסרט מנסה לבחון את הטענה של דאלי שטמנו לו פח כדי לסלק אותו מהדרך, ושכל עניין השוחד הוא המצאה של העומד בראש אול"ף, המשרד שאחראי על חקירת הונאה במוסדות האיחוד האירופי. החוקרים הדנים הנחושים להגיע אל האמת, מתוודעים אל מקור סודי המנסה כביכול לסייע להם בטענה כי בידיו מסמכים והקלטות החושפות מה קרה: קונספירציה או פשע ומעשה שוחד מובהקים מצד דאלי. דנמרק, 2017.

22:45 אש נגד כוחות הרשע 3 | Ash Vs. Evil Dead 3, ערוץ Yes אקשן

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 02 במאי, 2018, בנטפליקס | Netflix

כלואים: אסופה | Lockup: Raw: Collection, נטפליקס | Netflix

סדרת דוקו המתארת אסירים וקורותיהם בבתי הכלא בארצות הברית.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן