Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 09 ביוני, 2018

נברטילובה ואוורט: אין כמותן, 2:22, קריקטורה של נשיא, עיר שבורה, 3 דורות, אנאבל 2, מטען יקר, חדרי הבית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:00 נברטילובה ואוורט: אין כמותן | Unmatched, ערוץ Yes דוקו 

אחת היריבויות המוכרות ביותר בהיסטוריה של מקצועות הספורט היחידני היתה היריבות בין כריס אוורט ו-מרטינה נברטילובה. אך מה שהדהים עוד יותר היה שמחוץ למגרש הטניס הן הציגו ידידות חזקה, שנמשכת למעשה עד היום. הבמאים ליסה לקס ו-ננסי שטרן וינטרס מביאים את המבט האישי של השתיים על אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט. ארה"ב, 2010.

15:50 2:22 | 2:22, ערוץ Hot אקשן


21:10 קריקטורה של נשיא | Our Cartoon President, ערוץ Yes קומדי

פרודיית אנימציה חדשה בהפקתו של סטיבן קולבר, העוקבת אחר הרפתקאותיו של הנשיא ה-45 של ארצות הברית, דונלד ג'יי טראמפ, חבורת יועציו העליזה ובני משפחתו. בעולם המקביל המצויר, המפקד העליון פותח את דלתות הבית הלבן ומאפשר מבט גלוי על יום טיפוסי בחייו של נשיא ארה"ב. הסדרה בת 10 הפרקים בוחנת את הנשיאות בראות עיניו של הממשל הטראמפי ואת מערכות היחסים החשובות ביותר של הנשיא – ואף אחד אינו חסין: ממשפחתו הקרובה דרך דמויות פוליטיות חשובות משתי המפלגות ועד אנשי התקשורת.

22:00 עיר שבורה | Broken City, ערוץ לייפטיים

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 11 ביולי, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 3 דורות | Three Generations, ערוץ Yes3

דרמה. למרות שנולד בגוף של ילדה, ריי תמיד הרגיש אחרת. כעת, כדי שיוכל לעבור ניתוח לשינוי מין, צריכה אמו לאתר את אביו שמעולם לא פגש, ולקבל את הסכמתו. שחקנים: אל פאנינג, נעמי ווטס, סוזן סרנדון. במאית: גבי דלאל. ארה"ב, 2015. סרט מבוזבז מבחינת תסריט ושחקנים, שלא נכנס לדקויות אופי או לפיתולים מסקרנים. ציון: 

22:00 אנאבל 2 | Annabelle: Creation, ערוץ Yes2

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 04 ביוני, 2018, בסלקום TV

22:00 מטען יקר | Precious Cargo, ערוץ Yes4

ראש כנופיה, מאלץ שודדת צעירה לשכנע את בן זוגה לשעבר, שודד עצמאי, לבצע עוד עבודת שוד, כפיצוי על 'עבודה' שהשתבשה. חיש מהר מתארגן צוות מקצועי של נהגים וצלפים לשוד הגדול – חטיפת משאית יהלומים משוריינת. הבעיות מתחילות לצוץ כאשר היחסים והמטענים הקודמים של הדמויות משבשים לגמרי את התוכניות. שחקנים: ברוס וויליס, קליר פורלני, מארק-פול גוסלר. במאי: מקס אדמס. קנדה, 2016.

22:30 חדרי הבית | Indoors, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

החיים של אברם, קבלן בנייה ירושלמי, נמצאים על הדרך הנכונה. יש לו בן ואישה שהוא אוהב, הוא סיים לבנות את בית חלומותיו לו ולמשפחה, וגם הקריירה בכיוון הנכון. אך כשתפנית מפתיעה מביאה את העבודה באתר הבנייה שלו לעצירה מוחלטת, אברם מוצא את עצמו מאבד שליטה על העניינים והוא מסתבך עם חובות לאנשים שהחוק אינו נר לרגליהם. כשנדמה שכל חייו מתפרקים סביבו, ובעזרת מערכת היחסים המיוחדת שלו עם בנו, מנסה אברם לשמור על אחדות המשפחה ועל בית חלומותיו. שחקנים: יובל סגל, אוסנת פישמן, דני שטג. במאי: איתן גרין. ישראל, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן