Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 25 ביולי, 2018

תחרות הבישול בכפר, Parmanu: The Story of Pokhran, וואטרסקול, Falsify
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:00 תחרות הבישול בכפר | Country Show Cook Off, ערוץ Food Network 

השפים הטובים ביותר בבריטניה מעמידים את המתכונים הטובים ביותר שלהם למבחן בטורניר הקשה ביותר בממלכה – תחרות הבישול בכפר. השפים הבכירים ולנטיין וורנר ו-אד ביינס הם הראשונים בתור, והם מתחרים נגד המומחים המקומיים עם הרולדות שלהם באוטלי, ומשם ממשיכים ללמבת' כדי לראות איך העוגות שלהם עומדות בתחרות. בהמשך הם יגיעו גם לפסטיבל הצ'ילי של בריטניה, לסטוקסלי כדי להרשים את השופטים עם ארוחה ארוזה לשניים ולנידרדייל, שם הם מקווים שסקונס התאנים ואגוזי המלך שלהם יעזור להם לנצח. לאחר מכן ג'ון טנאקה ו-קאלטון בלאקיסטון מגיעים להוקסהד כדי להתחרות במקומיים – לאן עוד תחרות הבישול בכפר תיקח אותם? לאן שלא יגיעו, תמיד יהיו מעדנים מקומיים שאפשר לדגום.

Falsify, נטפליקס | Netflix 

סדרת מתח אסייתית בת 32 פרקים.

וואטרסקול | Waterschool, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי על איכות הסביבה. שש נערות, שכל אחת מהן מתגוררת ליד אחת הנהרות הגדולים בעולם, מספרות כיצד תוכנית החינוך הסביבתי 'וואטרסקול' השפיעה על חייהן.

Parmanu: The Story of Pokhran, נטפליקס | Netflix  

דרמת פעולה הודית. פקיד ממשלתי נאמן שם את הקריירה שלו בסיכון כדי להפוך את הודו לגרעינית, בעוד הרבה כוחות מנסים לאייש אותו. שחקנים: ג'ון אברהם, בומן אירני, דיאנה פנטי. במאי: אבישק שארמה. 129 דקות, הודו, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן