Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 13 בספטמבר, 2018

12 המושבעים, אימהות רעות 2, מרשל, אגדת המסטר השיכור, בלאק הוק דאון, בוני האסמים, מרי הורגת אנשים 2, המזימה נגד אמריקה, מייקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

12 המושבעים | Twelve Angry Men, ערוץ Yes VOD 

דרמה משפטית קלאסית. 12 מושבעים מתכנסים כדי להכריע בגורלו של נער שנאשם ברצח אביו, כאשר פסיקה כנגדו תשלח אותו לכיסא החשמלי. למרות שנראה שאשמתו מוכחת, מושבע אחד יוצא כנגד שאר הקבוצה ומנסה לשכנע אותם בחפותו של הנער. הסרט זכה בפרס דב הזהב לסרט הטוב ביותר בפסטיבל ברלין, היה מועמד לשלושה פרסי אוסקר, נמצא במקום החמישי בדרוג הסרטים הטובים בכל הזמנים של אתר IMDB, ובין 100 הסרטים הטובים אי פעם על פי מכון הסרטים האמריקני. שחקנים: הנרי פונדה, אד בגלי, ג'וזף סוויני. במאי: סידני לומט. ארה"ב, 1957. מותחן משפטי כתוב למופת ומגולם על ידי השחקנים של אותה תקופה. ציון: 

אמהות רעות: לשרוד את החג | A Bad Moms Christmas, סלקום TV 

מרשל | Marshall, סלקום TV 

דרמה תקופתית ביוגרפית המביאה את סיפורו של ת'ורגוד מרשל, עורך דין אפרו אמריקני שהפך לשופט בית משפט העליון השחור הראשון בארצות הברית של שנות ה-40. מרשל אשר יוצא להגן על שחורים אשר מואשמים על לא עוול בכפם מתמודד עם התיק הראשון שלו, מקרה של האשמה באונס אישה לבנה ממעמד גבוה על ידי איש אפרו אמריקני. שופט גזען אוסר על מרשל לדבר בבית המשפט שלו ומרשל נאלץ להיעזר בעורך-דין צעיר וחסר ניסיון במטרה להגן על הנאשם ולחשוף את האמת מאחורי התיק. שחקנים: צ'ד'וויק בוסמן, קייט הדסון, ג'וש גאד. במאי: רג'ינלד האדלין. ארה"ב, 2017.

06:10 אגדת המאסטר השיכור | Legend of the Drunken Master, ערוץ AMC

פעולה. מומחה לאמנויות לחימה נקלע בין הכבוד לרצונותיו של אביב לבין עצירתה של קבוצה של אנשים חסרי כבוד שרוצים לגנוב פריטים עתיקים יקרי ערך. שחקנים:ג'קי צ'אן. במאי: צ'יה-ליאנג ליו. הונג קונג, 1994. סרט פעולה משעשע ומצחיק, אם כי קצת מיושן לזמננו. ציון: 

21:00 בלאק הוק דאון | Black Hawk Down, ערוץ AMC

דרמה. חיילי עילית אמריקנים שיצאו למשימה בסומליה לקרב נואש מול קבוצה גדולה של מקומיים חמושים היטב. שחקנים: יואן מקגרגור, טום סיזמור. במאי: רידלי סקוט. ארה"ב, 2001. סרט פעולה עמוס ומרתק, אך חסר עומק ואופי של דמויות מרכזיות. ציון: 

21:00 בוני האסמים | Barnwood Builders, ערוץ Travel Channel

הכירו את החמישייה מווירג'יניה המערבית שמפרקת בקתות עץ ואסמים לשימוש חוזר, ובראשם המנחה מארק בו. בהתחלה מארק והצוות מפרקים אסם שבנה דודו של אברהם לינקולן בסביבות שנת 1830, לפני שהשתמש בעצי טבק עתיקים לבניית אסם חדש. בהמשך הצוות מפרק אסם ענק באינדיאנה, ולאחר מכן הם נוסעים לפנסילבניה כדי לפרק את הקורות הארוכות ובולי העץ באסם. 

21:45 מרי הורגת אנשים 2 | 2 Mary Kills People, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD עונה חדשה

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 05 באוגוסט, 2018, בערוץ Hot VOD

21:50 המזימה נגד אמריקה | The Plot Against America, ערוץ ההיסטוריה

דוקו העוקב אחר מאמציו של דניס פרנקס, ששירת 22 שנה כסוכן מיוחד ב-FBI, באיתור 'תאים רדומים' של מרגלים רוסים בארצות הברית, שהוצבו במקומות אסטרטגיים ברחבי המדינה במשך השנים, ולבנות נגדם תיק ראיות שיצליח לחשוף את זהותם האמיתית. בסרט מתראיינים שני סוכני ריגול רוסים שערקו לארצות הברית, המספרים על המאמץ הרוסי שנמשך עשרות שנים, להסתנן למתקנים אסטרטגיים ולהוציא משם מידע רב ככל הניתן. ההצלחה הניכרת לעין של רוסיה, באה לידי ביטוי בדיווחים יומיים מחקירתו של התובע המיוחד רוברט מולר, שחוקר כעת לעומק את מעורבות רוסיה במערכת הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2016, שיש הטוענים כי מילאה תפקיד מכריע בבחירתו של דונלד טראמפ לנשיא. 

22:00 מייקל | Michael, ערוץ Yes Comedy

לפרטים נופים, ראו שבת, 08 בספטמבר, 2018, בערוץ Yes VOD


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן