Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 13 באוקטובר, 2018

הפודקאסט שיציל את אמריקה, האקסית המטורפת 4, גילי הופקינס הגדולה, משפחת פאנג, לא עוד, להתראות כריסטופר רובין, חמוץ מתוק 5, משפחת סימפסון 30, אינגריד מאבדת את הצפון, המנצח, משאלת מוות, טיסת הקונקורד: לונדון, לבד ביחד 2, געגוע, שושלת 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הפודקאסט שיציל את אמריקה | Pod Save America, ערוץ Yes VOD + סלקום TV 

ערוץ הכבלים HBO עיבד את הפודקאסט המצליח "Pod Save America" של עוזריו לשעבר של הנשיא ברק אובמה לסדרה תיעודית שתכלול ספיישלים בני שעה כל אחד. לקראת הסדרה חברו אנשי הפודקאסט – כותב הנאומים ג'ון פברו, היועץ הבכיר דן פלייפר והדובר לביטחון לאומי טומי וייטור ל-ג'ון לוביט, התסריטאי והמפיק של סדרת הדרמה "חדר החדשות". הפודקאסט שעלה לאוויר בינואר 2017, נהנה מפופולריות רבה. עד עתה התראיינו אליו שורה ארוכה של אקטיביסטים פוליטיים, אנשי ממשל ועיתונאים ובהם הנשיא אובמה עצמו, וכן המועמדת לנשיאות ב-2016 הילארי קלינטון ושורה של סנטורים דמוקרטיים אמריקניים. הסדרה תעסוק בנושאי השעה.

האקסית המטורפת 4 | Crazy Ex-Girlfriend 4, ערוץ Yes VOD

בעונה החדשה של הסדרה הקומית, שתהיה גם עונת הסיום: ספוילר – התוצאות של מעשיה של רבקה משפיעות על חבריה: נתניאל חש נבגד וג'וש נחרד ממנה. פולה, הת'ר וולנסיה נשארות נאמנות לרבקה אבל עסוקות בחיפוש אחר הזהות העצמית שלהן. סקיילר אוסטין ("פיץ' פרפקט") ו-ניה ורדלוס ("החתונה היוונית שלי") מצטרפים לעונה.

09:25 גילי הופקינס הגדולה | The Great Gilly Hopkins, ערוץ Hot Movies 4

XXX

דרמה קומית. גילי, נערה בת 12 מלאת חוצפה אך גאונה, שאינה ניתנת לשליטה, עוברת מספר משפחות אומנות שלא מצליחות להתמודד איתה עד אשר אין ברירה אלא לאחד אותה עם אמה הביולוגית בסן פרנסיסקו. בינתיים גילי נשלחת לגור עם אישה מיוחדת ומוזרה בשם מיים טרוטר ונוצר קשר מיוחד בין השתיים. שחקנים: קתי בייטס, גלן קלוז, אוקטביה ספנסר. במאי: סטיפן הרק. ארה"ב, 2015.

09:30 משפחת פאנג | The Family Fang, ערוץ Hot Movies1

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 17 ביוני, 2017, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

14:00 לא עוד | No Mas, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפור רצף הקרבות המיתולוגיים ב-1980 בין הגיבור האמריקני, זוכה מדליית הזהב מאולימפיאדת 1976, המתאגרף שוגר ריי לאונרד ובין המתאגרף, האלוף לשעבר במשקל קל, רוברטו דוראן. קרבות שהוכרעו עם כניעתו של דוראן ומשפט שאמר ברגע של זעם, שמעורר עד היום מבוכה ותככים. ארה"ב, 2013.

16:50 להתראות כריסטופר רובין | Goodbye Christopher Robin, ערוץ Yes1

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 11 באוקטובר, 2018, בערוץ Yes VOD

19:00 משפחת סימפסון 30 | The Simpsons 30, ערוץ Yes Comedy

הסדרה על המשפחה הכי צהובה ובלתי מתפקדת, שבה בעונתה ה-30. בפרק הראשון, ספוילר – בו מתארחת גל גדות, בארט משתתף באתגר שבסופו הוא מגיע לבית חולים. במטרה לחפות על עצמו בארט טוען שפגש את ישו בגן עדן, אבל כשמפיק נוצרי מציע לו לעשות סרט, בארט מתחיל לחוש רגשות אשמה על השקר שהמציא. בסרט, שחקנים מוכרים מגלמים את הדמויות מהסדרה, וכך, גדות מגלמת את ליסה, אמילי דשאנל מגלמת את מארג' ו-ג'ונתן גרוף מגלם את בארט.

17:25 חמוץ מתוק 5 | Fresh of the Boat 5, ערוץ Yes Comedy
הקומדיה המבוססת באופן רופף על חייו של השף אדי הואנג, חוזרת בעונה חדשה. משפחתו הטאיוואנית של אדי, בשנות ה-90 המאוחרות, עברה מוושינגטון לאורלנדו – קהילה שמעט מאוד מחבריה הם אסייתיים.

20:20 אינגריד מאבדת את הצפון | אינגריד נוסעת מערבה | Ingrid Goes West, ערוץ Hot Movies1

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 10 באוקטובר, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 המנצח, ערוץ Yes Edge

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 10 באוקטובר, 2018, בערוץ Yes VOD


22:00 משאלת מוות | Death Wish, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 12 באוקטובר, 2018, בערוץ Yes VOD


22:00 טיסת הקונקורד: לונדון | Flight Of The Conchords: Live In London, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 13 באוקטובר, 2018, בשעה 23:00 בערוץ Yes HBO + סלקום TV

22:30 לבד ביחד 2 | 2 Alone Together, ערוץ Hot קומדי סנטרל + ערוץ Hot VOD

הקומדיה של רשת Freeform חוזרת לעונה שנייה. ספוילר – בעונה מתארחים שלל כוכבים, בהן גם פראן דרשר ("נני") בתפקיד אמה של אסתר, וכוכבת "משמר המפרץ", כרמן אלקטרה, שתגיע לפתות את בנג'י.

22:30 געגוע | Longing, ערוץ Yes קולנוע ישראלי + ערוץ Yes VOD

דרמה קומית זוכת פרס אופיר לתסריט הטוב ביותר. אריאל בלוך הוא רווק אמיד בשנות החמישים לחייו. בעקבות פגישה עם רונית, אהובתו מימיי האוניברסיטה, הוא נוסע לעכו, שם הוא מנסה לגלות כמה שיותר מידע על הבן שלא ידע שיש לו. מסע ההיכרות הלא שגרתי של השניים מלמד את אריאל כמה דמיון יש בינו לבין בנו, ומתעורר בו הרצון לנסות ולפצות על כל השנים האבודות. שחקנים: שי אביבי, אסי לוי, נטע רסקין. במאי: שבי גביזון. ישראל, 2017.

שושלת 2 | Dynasty 2, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרת הדרמה מלאת השערוריות. ספוילר – בעקבות דליקה הרסנית שכילתה את ביתה, משפחת קרינגטון מנסה לקום מתוך ההריסות, ולבנות מחדש את השושלת.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן