Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 21 באוקטובר, 2018

מקום בלב 6, ארוחת ערב עם הרווה, בלתי נשכחת, המלאך השומר שלי 2, קאטפיש טרולים, סייף וורד, איך להינשא למיליונר, הנער בפיג'מת הפסים, שבויה, צלע האדם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מקום בלב 6 | A Place to Call Home 6, ערוץ Yes VOD 

עונת הסיום לדרמה הרומנטית האוסטרלית. כששנות ה-50 מתקרבות לסיומן באינוורנס, כל אחד מדיירי אש פארק מוצא דרך להתמודד עם פחדיו ולהבריא את הפצעים שבתוכו כדי שיוכלו סוף סוף למצוא את המקום שלהם בלב. עבור חלקם האתגר הוא לגבור על הצלקות שהותירה עליהם המלחמה. עבור האחרים הפצעים נגרמו על ידי הדת, המשפחה, החברים והאויבים שלהם. כולם מעמידים את ליבם בסכנה כשעליהם לפעול באומץ לטובת שינוי, אהבה, הקרבה וטוב לב, במטרה לצמוח ולהפוך לגרסה טובה יותר של עצמם. את התוצאות שיתקבלו בסוף הדרך, לא ניתן היה לצפות בתחילת מסעם המשותף.

ארוחת ערב עם הרווהMy Dinner with Hervé, ערוץ Yes VOD

דרמה ביוגרפית על חייו של השחקן הצרפתי נמוך הקומה, הרווה וילשז, שכיכב בסדרה המצליחה "פנטזי איילנד", ושם קץ לחייו בגיל 50. שחקנים: פיטר דנקליג', ג'יימי דורנן. במאי: סשה גרבסי ("היצ'קוק"). ארה"ב, 2018.

בלתי נשכחת | Unforgettable, סלקום TV

דרמת מתח. אישה יוצאת למרר את חיי ארוסתו החדשה של בעלה לשעבר. שחקנים: רוזריו דוסון, קת'רין היגל, ג'ף סטולטס. במאית: דניס די נובו. 110 דקות, ארה"ב, 2017.

16:30 המלאך השומר שלי 2, ערוץ ניקלודיאון

סיטקום ילדים קלאסי, אבל עם טוויסט: אחד מגיבוריה הוא מלאך בהסוואה. הוא מסוגל לבצע ניסים ולכופף את חוקי הטבע על מנת להשלים את המשימה שלו, אם רק יוכל להתרכז לרגע. במרכז הסדרה רועי, נער שהכל בחיים מתפקשש לו, ויניב, המלאך השומר שנשלח לסייע לו. הופעתו של יניב בבית הספר, במסווה של תלמיד מן השורה, משנה מקצה לקצה את חייהם של רועי ושל חבריו הקרובים. במהלך העונה החדשה נמשיך לעקוב אחר מעלליהם של הגיבורים המוכרים ונזכה לתוספת בדמותה החדשה של לוסי (שירן סנדל).

18:00 קאטפיש טרולים | Catfish Trolls, ערוץ MTV

ספין-אוף לסדרת "קאטפיש". הסדרה החדשה תתמקד בצד האפל של היכרויות ברשת: בריוניות והתעללות וירטואלית. המנחים, שרלמיין דה גוד וכוכב היוטיוב ריימונד ברון, יתחקו אחר נבלי הרשת הללו וינסו להבין מה גורם להם להיות כה מרושעים לאחרים.

18:45 סייף וורד | SafeWord, ערוץ MTV

בשעשועון הקומי הזה חברים מפורסמים יתעמתו זה עם זה בסדרה של אתגרים ומשחקים. כל ידוען יחבור אל צוות של קומיקאים שיעזור לו להדיח את חברו מאיזור הנוחות שלו. הדרך היחידה להינצל מהשפלה קולוסאלית? שימוש בסייף וורד. בין המפורסמים שיופיעו בתכנית: די. ג'יי חאלד נגד פי. דידי, קווין הארט נגד דאמלן דנטה וואייאנס, לודאקריס נגד לאלה אנת'וני.

20:25 איך להינשא למיליונר | How To Marry A Millionaire, ערוץ Yes3

דוגמניות פנטהאוז בניו יורק במטרה ללכוד ולהתחתן עם מיליונרים, אך מוצאות אהבה במקום. שחקנים: מרלין מונרו, לורן באקול, בטי גרייבל. במאי: ג'ין נגולסקו. ארה"ב, 1953.

21:00 הנער בפיג'מת הפסים | The Boy in the Striped Pajamas, ערוץ AMC

דרמה. ברונו הוא בנו של קצין במחנה ריכוז גרמני, וחברותו האסורה עם ילד יהודי מובילה להשלכות בלתי צפויות. שחקנים: דויד ת'ווליס. בימוי: מארק הרמן. בריטניה, 2008.

22:00 שבויה | A Woman Captured, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפור מצמרר על עבדות בעולם המודרני. פגישה מקרית עם אישה המתרברבת כי היא מחזיקה בבית משרתים ללא תשלום הובילה את הבמאית ברנדט טוּצָה-ריטר לתגלית מפתיעה: העבדות היא עובדה קיימת בימינו, בלבהּ של אירופה. מאריש, גיבורת הסרט, מוחזקת כבר 11 שנה כשפחה בביתה של משפחה הנוהגת בה בגסות ובאלימות ואף גוזלת ממנה את הכסף שהיא מרוויחה בעבודה נוספת בבית חרושת. המעסיקה שלה אינה טורחת להסתתר, ודורשת (ומקבלת) תשלום תמורת האפשרות לפגוש ולצלם את מאריש. אלא שהמפגש הזה מתגלה כמפגש גורלי. האינטימיות המיוחדת הנוצרת בין שתי הנשים מובילה אותן לשתף פעולה בצעד שישנה את חייהן. 89 דקות, הונגריה, 2017.

22:00 צלע האדם | Adam's Rib, ערוץ Yes3

עורכי דין הנשואים זה לזו, מייצגים צדדים הפוכים במשפט של אישה שרצחה את בעלה. במהרה הוויכוח גולש לחיי הזוגיות שלהם. הסרט נכלל בין עשרת הקומדיות הרומנטיות הטובות בכל הזמנים על פי מכון הסרטים האמריקני. שחקני: ספנסר טרייסי, קתרין הפבורן. במאי: ג'ורג' קיוקור. ארה"ב, 1949.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן