Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 07 באפריל, 2019

בן הארץ, טור פרידה, משפחת קרדשיאן 16, סטאן נגד הרשע 3, לבד בברלין, רקדן הצלילים, בקיצור, על הפנים, מוארת, חברת התעופה היוקרתית בעולם, להרוג את איב 2, ראסטי ג'יימס, לוחם, בתוך הרודס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בן הארץ | Native Son, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + ערוץ Hot VOD

עיבוד מדובר לספרו המשפיע של הסופר האפרו-אמריקני, ריצ'רד רייט. צעיר משכונה בעייתית בשיקגו נכנס לעולם מפתה של כסף ועוצמה, כשהוא מתחיל לעבוד כנהג אישי עבור איש עסקים עשיר. שחקנים: אשטון סנדרס, ניק רובינסון, ביל קאמפ. במאי: ראשיד ג'ונסון. ארה"ב, 2019.

טור פרידה | Obit, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

בכל בוקר צוות קטן של כותבי ההספדים ב'ניו יורק טיימס' מפיק את סיפור חייהם יוצאי הדופן של 3 או 4 אישים שהלכו לעולמם והשאירו חותם בזיכרון התרבותי הקולקטיבי. יש רק קומץ של 'טורי זיכרון' בעיתונות העולמית, אך אף אחד מהם אינו טוב כמו זה של ה-'טיימס', שם הפכו טורים אלה לפסגת הכתיבה העיתונאית: סיפורים דוקומנטריים שעולים על הדפוס, טיוטות ראשונות של ההיסטוריה העכשווית, המציגות חיים, הומור ופאתוס, שייעלמו בקרוב, יחד עם האישים עליהם נכתבו. זהו הסרט התיעודי הראשון אשר עוסק בעולם ההספדים וטורי הזיכרון בעיתונות המודפסת ומביא מעקב מקרוב אחר דסק הכותבים האגדיים של ה'טיימס'. לצד הסיפורים המרגשים המוצגים בעזרת קטעי ארכיון נדירים, מעלה הסרט שאלות מהותיות שאנו שואלים את עצמנו על החיים, הזיכרון ועל הזמן שלא ניתן לעצירה. בימוי: ונסה גולד. 95 דקות, ארה"ב, 2017.

משפחת קרדשיאן 15 | 15 Keeping Up with the Kardashians, סלקום TV

עונה חדשה לסדרת הריאליטי אודות המשפחה הסוערת ביותר בהוליווד. קריס, קים, קורטני, קלואי, קנדל וקיילי בשלל מעללים חדשים.

סטן מול הרשע 3| סטן נגד הרשע 3 | 3 Stan Against Evil, ערוץ Yes VOD

קומדיית האימה, שעוקבת אחר סטן מילר (ג'ון סי. מקגינלי, "סקראבס") החי בעיירה שנבנתה על אתר שבו בעבר שרפו מכשפות, חוזרת בעונה שלישית ואחרונה. העיירה נרדפת על ידי כוחות על טבעיים: שדים, רוחות ומכשפות ששונאים את הרשויות האחראיות להיעלמותם ולקיצו של מינם. סטן, לשעבר השריף של העיירה נאלץ למורת רוחות לחבור לאיווי בארט, השריף החדשה, ויחד הם מגנים על העיר מפני העל-טבעי. בעודו נלחם בשדים, סטן שומר על סוד כמוס: הוא עשה איתם עסקה להשיב את אשתו מן המתים.

לבד בברלין | Alone in Berlin, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 12 באוגוסט, 2017, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

רקדן הצללים | Shadow Dancer, סלקום TV

מותחן. שנות ה-90, עיצומה של המלחמה בין הבריטים לאירים, בת למשפחה אירית רפובליקנית מוצאת עצמה מבטלת ניסיון של משפחתה לפגוע בציר תחבורה ראשי בלונדון. לאחר שנתפסה עומדת בפניה הצעה לתצפת על האחים שלה ולדווח לסוכן מאק אשר גייס אותה למשימה זו והלביש לה סיפור כיסוי. שחקנים: קלייב אואן, אנדרה רייזברוג, איידן גילן. בימוי: ג'יימס מרש אי. 102 דקות, ארה"ב, 2012.

בקיצור, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

רצועת סרטים קצרים ישראליים, סרטים שמתאפיינים בתעוזה, חשיפה ועולם רגשי מורכב.

00:35 על הפנים | Eastbound & Down, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

הקומדיה של HBO, שנוצרה על ידי דני מקברייד ("סגני המנהל"), ג'ודי היל ו-בן בסט ("הוד מעלתך"). קני פאוורס (מקברייד) הוא מגיש לשעבר בליגת העל בבייסבול. כשהקריירה שלו שוקעת, הוא נאלץ לחזור לעיירת הולדתו ולתיכון הישן שלו בתור מורה להתעמלות אך מתקשה להשלים עם מעמדו החדש. פאוורס גר עם אחיו דסטין ואשתו קאסי, אבל לא מוכן עדיין לוותר על העבר – בין אם מדובר בתספורת המאלט האופיינית שלו, או באהובתו מהתיכון, אפריל.

21:30 מוארת | Enlightened, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

דרמה זוכת גלובוס הזהב מבית HBO מבית היוצר של לורה דרן ("שקרים קטנים גדולים"). דרן מגלמת את איימי ג'ליקו, אשת עסקים שעוברת התמוטטות עצבים פומבית אחרי שורה של תקריות משפילות ומדכאות. איימי, שהייתה מאושפזת במוסד טיפולי הוליסטי למשך חודש, חוזרת לחייה הישנים עם גישה חדשה וניו-אייג'ית, אך החברים, הקולגות ובעיקר בעלה לשעבר מתקשים להתמודד עם האישיות החדשה והמשופרת שלה.

22:00 חברת התעופה היוקרתית בעולם | The World's Most Luxurious Airline, ערוץ הטיולים

המאבק על שליטה בעולם טיסות היוקרה גורם לחברות התעופה לשאוף גבוה יותר, החל מאוכל ברמת מישלן וכלה בסוויטות דה לוקס. סרט זה עוקב אחר סינגפור איירליינס, שהשקיעה 850 מיליון דולר באירוח האווירי המתקדם בעולם.

22:00 ראסטי ג'יימס | Rumble Fish, ערוץ Yes3

דרמת פשע עוצמתית. מנהיגה של כנופיית צעירים מבקש לשוב ולחדש את המלחמה עם הכנופיה השכנה, אך אז חוזר לתמונה אחיו הגדול והנערץ. שחקנים: מאט דילון, מיקי רורק, דיאן ליין, ניקולס קייג'. במאי: פרנסיס פורד קופולה. ארה"ב, 1983.

22:00 להרוג את איב 2 | 2 Killing Eve, ערוץ Hot HBO 

סדרת הדרמה של רשת BBC אמריקה, המבוססת על סדרת הנובלות של לוק ג'נינגס, חוזרת לעונה שנייה. לעונה יצטרפו נינה סוסאניה ("ג'ולייט הגרסה העירומה"), אדוארד בלומל ("הנוסע"), ג'וליאן בארט, שאנון טרברט ("קולט") ו-הנרי לויד-יוז ("האשליה 2").

22:50 בתוך הרודס | Inside Harrods, ערוץ החיים הטובים

הרודס היא אחת מחנויות הכלבו המפורסמות בעולם והמוסד הבריטי היוקרתי ביותר לצד בית המלוכה. החנות, הפועלת כבר למעלה מ-150 שנה, מונה מספר מבנים החולשים על שטח של 100,000 מטרים רבועים ומכילים 330 מחלקות שונות. נתונים אלה זיכו את הרודס בתואר חנות הכלבו הגדולה באירופה. סדרה זו תסקור את ההיסטוריה העשירה של המקום, המנגנון המסועף האחראי על תפקודה, כמו גם אירועים טרגיים שפקדו אותו, כגון שני פיגועים של ארגון ה-IRA ומותו של דודי פאייד, בנו של הבעלים, בתאונת הדרכים בה נהרגה הנסיכה דיאנה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן