Skip to content

המחזור ה-27 באיטליה: אינטר בשבוע גורלי, פאלרמו מארחת את רומא ויובה בלי הגנה תתארח אצל ג'נואה

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית מכין לנו פסטה מעניינת של משחקים: אינטר תשחק הלילה מול קייבו, משחק שיהיה הפתיח לשבוע גורלי עבורה ועבור עתיד מאמנה קלאודיו ראניירי. מילאן הראשונה עם פער שתי נקודות מיובנטוס, מקבלת משחק ביתי קליל מול לצ'ה, כשיובה בלי חוליית ההגנה שלה תצא למשחק חוץ קשה אצל ג'נואה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית מכין לנו פסטה מעניינת של משחקים: אינטר תשחק הלילה מול קייבו, משחק שיהיה הפתיח לשבוע גורלי עבורה ועבור עתיד מאמנה קלאודיו ראניירי. מילאן הראשונה עם פער שתי נקודות מיובנטוס, מקבלת משחק ביתי קליל מול לצ'ה, כשיובה בלי חוליית ההגנה שלה תצא למשחק חוץ קשה אצל ג'נואה

מאת הילאל עאדל

מאמן אינטר, קלאודיו ראניירי (Wikimedia/Roberto Vicario)
ההזדמנות האחרונה של אינטר להגיע לצ'מפיונס. מאמן אינטר, קלאודיו ראניירי (Wikimedia/Roberto Vicario)

אין ספק שזה יהיה השבוע הכי גורלי של אינטראניירי, היום שישי ב-21:45 תתארח אינטר באיצטדיון הבינטגודי של קייבו ורונה למשחק גורלי ביותר ואולי זה יהיה משחק ההזדמנות האחרונה של אינטר להשאיר לעצמה סיכוי להתמודד על המקום השלישי המוביל לליגת האלופות כשהפער ערב המשחק עומד על 11 נקודות מלאציו השלישית. בשלישי אינטר תארח במיאצה את מארסיי בגולמין שמינית גמר האלופות כשהצרפתים מגיעים עם יתרון 0:1. ולכן אין ספק ששני המשחקים הללו גורליים – ואם אינטר תאבד נקודות מול קייבו ותודח מהאלופות – יהיה אפשר לומר שהעונה של אינטר תמה, ובאופן רשמי אך לא פומבית – יחלו ההכנות לעונה הבאה על-ידי הנהלת אינטר בראשות הנשיא מאסימו מוראטי.

קייבו היא בעלת ההתקפה השניה הכי גרועה בליגה ועם רק 22 שערי זכות אך עם משחק הגנה איכותי אשר משרה המאמן די קארלו אשר ממקם אותה במקום התשיעי בליגה. אינטר לא ניצחה מאז הניצחון ב-22/1 מול לאציו ובמשחק האחרון היא סיימה ב-2:2 ביתי מול קטאניה. באותה שעה תארח נאפולי הלוהטת ערב הגולמין מול צ'לסי – את קליארי שהובסה 3:0 מול סיינה במחזור החולף, הפסד שנחלה אחרי ההפסד 2:1 בבית ללצ'ה. נאפולי אחרי חמישה ניצחונות רצופים בליגה ובאלופות כשבמחזור הקודם ניצחה הודות לטעויות שיפוט מבישות 1:2 את פארמה באניו טארדיני.

בשבת ב-21:45 יערך המשחק היחידי באותו יום כשפארלמו תארח את רומא. פאלרמו שפורקה לרסיסים בתבוסה הביתית 4:0 על-ידי מילאן, תנסה להתאושש משתי התבוסות שספגה בשני המחזורים האחרונים כשלפני מילאן היא הובסה 4:1 על-ידי סיינה. גם רומא מגיעה אחרי שני הפסדים כשהאחרון היה בדרבי מול לאציו וקודם בתבוסה 4:1 לאטלנטה בברגאמו. רומא תחסר את הבלם ז'ואן שגמר את העונה וכך גם את הקשר המחונן מירלאם פיאניץ' הפצוע ואת השוער מרטין שטקלנבורג שהורחק באדום בדרבי, אולם היא תקבל בחזרה את החלוץ אוסבלדו, הקשר גאגו והמגן קאסטי שהיו מושעים. למרות כל המצב של רומא, המאמן לואיס אנריקה ממשיך לקבל גיבוי פומבי מהנהלת המועדון.

ב-16:00 יצאו לדרך שישה משחקים: יובנטוס בלי אנטוניו קונטה על הקווים אחרי עונש ההרחקה שקיבל יצפה בקבוצתו מהיציע כשהיא תשחק בלי אנדראה ברצאלי וג'ורג'יו קייליני הפצועים כשגם ליאונרדו בונוצ'י יעדר אחרי האדום שפסג מול בולוניה אמש (ד') ב-1:1, תתארח אצל ג'נואה. יובה עם ניצחון ליגה בודד בששת המשחקים האחרונים והיא כבר בפיגור שתי נקודות ממילאן הראשונה ותגיע כמובן למשחק בלי שלושת שחקני ההרכב הקבועים לחולייה האחורית שלה. ומה עם ג'נואה הגרועה? אז אחרי 2:2 בחוץ מול לצ'ה היא סגרה חודש ימים ללא ניצחון עם שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו. ג'נואה בעלת ההגנה הגרועה בליגה עם 48 שערי חובה והיא פשוט קבוצה חסרת כל איכות לא הגנתית ולא התקפית כשההתקפה שלה רק עם 35 שערי זכות. אלברטו ג'ילארדינו הרכש מפיורנטינה חוזר להרכב אחרי היעדרות בגלל פציעה. לגבי המשחק – זו ההזדמנות אולי האחרונה של יובה להוכיח שהיא ראויה להתמודד על הסקודיטו ולנצח בחוץ ולא לתת למילאן לברוח עם ניצחון ביתי אפשרי בסן-סירו מול לצ'ה של סרסה קוסמי. מילאן אחרי התבוסה 3:0 לארסנל בשלישי בשמינית גמר האלופות והכרטיס לרבע הגמר, תרצה לחזור לעצמה ולדרוס את הליגה כמו שדרסה את פאלרמו בחוץ. לצ'ה סיימה ב-2:2 ביתי מול ג'נואה והיא סוגרת חמישה משחקים ללא הפסד שכללו שני ניצחונות. לצ'ה מתחת לקוו האדום עם מינוס 4 נקודות מסיינה וכנראה היא לא תאסוף נקודות במילאנו למאבקי התחתית.

משחקים נוספים במחזור הקרוב:

– קטאניה – פיורנטינה (ראשון ב-16:00).
– לאציו – בולוניה (ראשון ב-16:00).
– אטלנטה – פארמה (ראשון ב-16:00).
– צ'זנה – סיינה (ראשון ב-16:00).

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן