Skip to content

חוזרים לשגרה ופותחים מוזיאונים

סוף סוף זה הגיע, מוזיאון תל אביב ייפתח מחדש ב-1 ליוני באירוע חגיגי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מוזיאון תל אביב לאמנות נסגר לקהל, כמה ימים לאחר פתיחת התערוכה המדוברת של "ג'ף קונס: ערך מוחלט", שהיתה אמורה להוות מקור הכנסה מכובד למוזיאון. זוהי תערוכת יחיד ראשונה בישראל של האמן האמריקאי המפורסם והשנוי במחלוקת, אשר תיפתח מחדש למבקרים. במקביל, ימשיכו להציג תערוכות יחיד של האמנים הבינלאומיים ויליאם קנטרידג', רייצ'ל מקלין וריימונד פטיבון, תערוכות יחיד של האמנים הישראליים קרן רוסו ודניאל צאל, תערוכות קבוצתיות של אמנות בינלאומית, תצוגות של האוסף הישראלי והאוספים הבינלאומיים.

מבקרים בתערוכה של ריימונד פטיבון. צילום: גיא יחיאלי

הפתיחה המחודשת תצוין בשני אירועים מרכזיים שיתקיימו ביום שני, 1 ביוני 2020:

\\ בשעה 18:00 יתקיים אירוע הצדעה לצוותים הרפואיים בישראל, בשיתוף מפעל הפיס ובמעמד רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו.  באירוע ישתתפו צוותים רפואיים מביה"ח איכילוב, שיוזמנו לביקור בתערוכות הדגל של המוזיאון.

\\ בשעה 20:00 יתקיים אירוע מחווה לאמנות ישראלית במסגרת פרויקט אותו השיק המוזיאון בתמיכת קבוצת הרכישה שלו במטרה להעצים בזמן זה את המחויבות המתמשכת של המוזיאון לאמנים ולאמנות בישראל. באירוע יוקרנו סרטונים ועבודות וידאו של עשרות אמנים ישראלים על חזית הבניין הראשי של מוזיאון תל אביב לאמנות ובו זמנית על מסכי ענק בטיימס סקוור בניו –יורק. ההקרנה בניו יורק מתאפשרת במסגרת שיתוף פעולה עם מיזם האמנות ZAZ10TS  והאירוע מתקיים בחסות בירה קורונה.

**הכניסה למוזיאון תל אביב לאמנות, תתאפשר בתקופה הקרובה בהתאם להנחיות שאושרו ע"י הממשלה. המוזיאון ייפתח לקהל, חמישה ימים בשבוע: בימים שלישי ורביעי ושבת בין השעות 12:00-18:00, ביום חמישי בין השעות 15:00-21:00 ובשישי בין 10:00-14:00. הכרטיסים יימכרו למבקרים באופן מקוון, הכניסה לילדים ונוער עד גיל 18 ולחיילים – חינם. המוזיאון שיפתח מחדש לקהל, מציע מרחב בטוח למבקרים ע"פ תקנות התו הסגול וגם ישיק אפליקציה חדשה של מדריך קולי לתערוכות, המספקת מענה היגייני מותאם למצב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן