Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שבת, 06 ביוני, 2020

המירוץ לדראג של רו פול: אולסטארס 5, עקבות בשטח, סיפורה של שפחה 3, אגדה עם זנב, המתים אינם מתים, קילרמן, מראות שבורות, להישען על פיט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המירוץ לדראג של רו פול: אולסטארס 5 | 5 RuPaul’s Drag Race: All Stars, ערוץ Yes VOD

בעונה החמישית לאולסטארז, המלכות הטובות ביותר יתייצבו לקרב על כתר הטובה מכולן. הן אמנם לא זכו אבל כבשו את הצופים ומקבלות הזדמנות שניה לכתר ולהיכנס ל-'היכל התהילה של הדראג'.

עקבות בשטח | Trackers, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:00 בעורץ Hot HBO

מותחן פשע דרום אפריקני חדשעיבוד לרב המכר שכתב דיון מאייר, וקופרודוקציה ראשונה בין הערוץ הדרום אפריקאי M-NET לרשת סינמקס האמריקנית. הסדרה עוקבת אחר שלוש עלילות המתחברות למותחן עתיר אקשן שעובר לאורכה ולרוחבה של קייפ טאון ומכינות את הרקע לפיצוץ שיתרחש כשתיחשף קונספירציה המערבת פשע מאורגן, הברחת יהלומים, קרנף שחור, בטחון המדינה, ה-CIA ומזימת טרור בינלאומית.

סיפורה של שפחה 3 | The Handmaid's Tale, ערוץ Yes VOD

הדרמה הדיסטופית חוזרת לעונה שלישית. ספוילר – בסיום העונה הקודמת ג'ון החליטה ברגע אחד לשלוח את ניקול התינוקת לחופשי בזרועותיה של אמילי בעודה נשארת מאחור בגילעד כדי להציל את האנה, ילדתה הבכורה. עם המעשה האמיץ והנמהר התקבלה בליבה החלטה לארגן התנגדות לממשל של גילעד, יחד עם שאר השפחות, והיא יוצאת למשימה שתוצאותיה אינן צפויות או ידועות. סרינה ופרד ווטרפורד מתמודדים על השלכות ההחלטה של סרינה לשלוח את ניקול. אמילי וניקול מגיעות לקנדה, פוגשות את מוירה ולוק שכעת נחושים מתמיד להציל את ג'ון ולשמור את ניקול שלא תוחזר לגילעד.

12:00 אגדה עם זנב | Troll: The Tale of A Tail, ערוץ Hot Cinema Kids

עלילות נסיך הטרולים, טרים, שנותרו לו רק עוד שלושה ימים להציל את אביו, המלך גרום, אשר הפך לאבן וזנבו נגנב על ידי הרוח הרעה של היער. טרים וחבריו יוצאים למסע מסוכן ופרוע, דרך ממלכת הטרולים, כדי להחזיר את זנבו של גרום, לשחרר אותו מהכישוף ולהחזיר את הממלכה לשליט האמיתי. קולות: מיה אלון, אביב טרנר, סער בדישי. במאי: אלדד ירון. קנדה, 2018.

22:00 המתים אינם מתים | The Dead Don't Die, ערוץ Yes3 + בשעה 22:00 בערוץ Hot Cinema1

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 03 ביוני, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 קילרמן | Killerman, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 04 ביוני, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:30 מראות שבורות | Broken Mirrors, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

דרמה. נערה שגדלה כל חייה תחת עונשיו החינוכיים והחריפים של אביה קצין מעוטר בקבע. בוקר אחד היא עושה מאחורי גבו טעות שמובילה לאסון. הפעם אביה לא מוכן להענישה והיא בורחת כדי לחפש בעצמה עונש שיקל על תחושת האשמה. עם: שירה האס, יפתח קליין. בימוי: אמרי מטלון, אביעד גבעון. ישראל, 2019.

להישען על פיט | Lean on Pete, נטפליקס | Netflix

דרמה. נער מציל סוס מזדקן משחיטה, והשניים יוצאים למסע רצוף הרפתקאות, שברון לב ותושייה לאורכה ולרוחבה של ארצות הברית. שחקנים: צ'רלי פלאמר, סטיב בושמי, טראוויס פימל. בימוי: אנדרו היי. ארה”ב, 2017.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן