Skip to content

כתב אישום בגין עבירות מין ברשת הוגש נגד תושב ירושלים

משטרת ישראל הודיעה כי סיימה איסוף ראיות כנגד אליהו יאן בגין הטרדה מינית ועבירות אינוס ומעשה מגונה, כל אלו במרשתת ותוך כדי תחבולה כשאליהו מציג עצמו כבן גילן של הקורבנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום בגין ביצוע עבירות מין ברשת, יוגש היום (שני) כנגד אליהו יאן בן 27 תושב ירושלים בבית המשפט בעיר.  כתב האישום מוגש לאחר שמשטרת ירושלים השלימה את חקירת האירועים בגין חשד לעבירות מין. יאן נעצר לפני כשלושה שבועות, בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה על ידי אמא של קטינה מאזור הדרום לפני מספר שבועות. יצוין כי עם מעצרו של יאן, פרסמה המשטרה את זהותו וזאת כדי לעודד נערות נוספות שנפלו קורבן למעשיו.  בהמשך החקירה, אותרו עשרות מקרים של קטינות מרחבי הארץ שנפלו קורבן למעשים דומים של החשוד. בשבועות האחרונים נאספו ראיות כנגד החשוד בגין עבירות מין, החל מהטרדה מינית וכלה בעבירות אינוס ומעשה מגונה, כל אלו במרשתת ותוך כדי תחבולה כשאליהו מציג עצמו כבן גילן של הקורבנות.

אילוסטרציה – משטרת ישראל
כרטיסי זיכרון, SIM, טלפונים סלולרים וחומרי מחשב שנתפסו אצל החשוד (צילום: משטרת ישראל)


פקד דוד כהן על החקירה וכתב האישום נגד אליהו

ראשית החקירה המשטרתית, עם קבלת תלונה במשטרה על ידי אמה של קטינה בת 14 מאזור הדרום על כך שאדם ביקש ממנה תמונות אינטימיות שלה ברשת החברתית. מהחקירה עלה כי לאחר שהקטינה שלחה לו תמונות בעלות אופי מיני, החל יאן, כך על פי החשד,  לדרוש שתבצע בעצמה מעשים מגונים, תוך שהוא סוחט אותה באיומים שאם לא תעשה כן, יפרסם את תמונותיה ברשת החברתית. מעצרו של יאן הוארך בבית המשפט מעת לעת ועם סיום חקירת המשטרה, הוגשה הצהרת תובע על ידי פרקליטות מחוז ירושלים. בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד  והיום צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום. במשטרה פונים להורים לגלות מעורבות וערנות  ולשוחח עם ילדיהם אודות הסכנות הטמונות ברשת ובכל ספק או חשד כי מבוצעת עבירה ברשת כלפי קטינים, ניתן לפנות למוקד המרכז הלאומי להגנה על ילדים ברשת בטלפון- 105 או למוקד 100 של המשטרה.

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן