Skip to content

התעללות חמורה בצפון הארץ

אב ובת זוגו נעצרו בחשד להתעללות חמורה בילדי האב. על פי החשד האב כלא אותם בחדר, הכה והרעיב אותם. המשטרה פרצה לבית המשפחה לאחר שבני הזוג סירבו לפתוח את הדלת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אב חשוד כי כלא את שלושת ילדיו הקטנים במשך ימים והכה אותם בסיוע בת זוגו. המשטרה מצאה את שלושת הילדים (5,7,8) פצועים ונעולים בחדרם עם סימני אלימות קשים. הילד הקטן בן ה-5 פונה לאשפוז בביה״ח. האב ובת זוגו נעצרו.

צילום אילוסטרציה (FREEPIK)

אב ובת זוגו מצפון הארץ נעצרו בחשד להתעללות חמורה בשלושת ילדי האב (5,7,8) במספר רב של הזדמנויות. על פי החשד הם נהגו לכלוא את ילדי האב באחד מחדרי הבית להכות אותם נמרצות ולהרעיב אותם. בעקבות מידע כי הילדים לא פקדו את בית הספר במשך מספר ימים, נפתחה חקירה וביום רביעי שעבר (03/02/22) הגיעו השוטרים לביתם ולאחר שבני הזוג סירבו לפתוח את דלת ביתם השוטרים פרצו לחדר בו היו נעולים ומצאו אותם מפוחדים ופצועים. הבן הצעיר בן 5 וחצי פונה לטיפול במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה שם הוא אושפז בשישי, שוחרר אתמול ונמסר לידי רשויות הסעד. מעצרם של בני הזוג הוארך היום (שלישי) בבית משפט השלום בנצרת עד לתאריך 13/02. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת. מבית החולים רמב"ם נמסר כי "מדובר בילד שהועבר אלינו לבדיקות והשגחה ביום שישי האחרון עקב חבלות בגופו. שוחרר אתמול מבית החולים לרשויות הסעד שלקחו אותו להמשך השגחה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן