Skip to content

BMW i4 בישראל

ה– i4 החדשה, מכונית-קופה 4 דלתות, בעלת טווח נסיעה חשמלי של מעל 500 ק"מ, עוצמתית ומעוצבת, תשווק בישראל עם 2 יחידות הנעה ו-4 רמות גימור שונות במחיר של החל מ-339,000 ש"ח .
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

i4 הוא הדגם החשמלי המלא הראשון של המותג שתוכנן לספק ביצועים דינמיים מתקדמים, והוא מגיע עם האיכויות המוכרות מבית היצרן הגרמני ומשלב אותן עם אפס פליטת מזהמים. תוספת של דגם M למשפחת הדגמים, BMW i4 M50, מחזק את המיקוד בחוויית נהיגה ספורטיבית ומביא את הנוסחה הקלאסית של סדנת הביצועים המפורסמת, היישר לעולם הניידות החשמלית ללב-ליבו של מותג BMW.

BMW i4 בישראל (צילום באדיבות היצרן)
BMW i4 בישראל (צילום באדיבות היצרן)

הדגם החדש קובע סטנדרטים חדשים ביכולות נהיגה דינמיות ונוחות הנסיעה לטווח ארוך, וכן בכל הקשור לבחירת חומרים ואיכות ההרכבה. הדור החדש של מערכת ה‑iDrive, חידושים בתחומי הנהיגה האוטונומית ועוד מבחר תוספות המאפשרות התאמה אישית של עיצוב המכונית והאבזור כדי ליצור את חוויית נהיגה מושלמת.

בישראל, תמוצב ה-i4 אל מול דגמי הספורט-סדאן היוקרתיים, עם יחידת הנעה חזקה ולא מזהמת, עיצוב גראן-קופה ייחודי, יכולות דינאמיות מרשימות וטווח נסיעה חשמלי מרשים

עם בסיס גלגלים ארוך של 2,856 מ"מ ומפסק גלגלים הגדול מזה של סדרה 3 ב‑26 מ"מ מלפנים וב-13 מ"מ מאחור, ה-BMW i4 מציגה מתכון מעולה לאיזון דינאמי בפניות, עם נוחות נסיעה יוצאת דופן למרחקים ארוכים. סוללת המתח הגבוה המותקנת בתוך מבנה הגוף, משפרת את הקשיחות "הפיתולית" של תחתית המכונית, מורידה את מרכז הכובד ובכך משפיעה בצורה חיובית על זריזותה. בהשוואה לסדרה 3, מרכז הכובד של ה-BMW i4  נמוך בעד 53 מ"מ. התוצאה יכולת נהיגה מרשימה מאוד בכל תרחיש; מהאצה בעוצמה מלאה דרך פנייה במהירות גבוהה ועד שיוט נינוח.

BMW i4 בישראל המחיר החל מ 339 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
BMW i4 בישראל המחיר החל מ 339 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

ה-BMW i4 מציבה רף גבוה גם כאשר מדובר בנוחות הנהיגה;  מאפייני היגוי הרמוניים בשילוב עם רמות גבוהות של נוחות נסיעה עם  בידוד רעשים משובח גם בנסיעות ארוכות. הנהג והנוסעים נהנים מחוויה אקוסטית ייחודית;  כל צלילי הרכב – החל מההנעה ועד רעשי התאוצה – הופקו הודות לשיתוף הפעולה עם מלחין מוזיקת הסרטים, זוכה פרס האקדמיה הנס זימר. במהלך הנסיעה, הצליל מתפתח ומספק משוב אותנטי לכל תנועה בדוושת ההאצה. דגם ה-BMW i4 כולל מבחר עצום של מערכות עזר לנהג;  בסה"כ ובהתאם לרמת הגימור, מציעה ה-i4 כ-40 מערכות עזר לשיפור רמת הבטיחות והנוחות בנהיגה ובחניה.

מנוע חשמלי, בשילוב הנעה אחורית קלאסית ב-BMW i4 eDrive40, מספקים יכולות ספורטיביות המאפיינות את המותג בשילוב רמת יעילות מרשימה. יחידת הכוח משחררת הספק מקסימלי של 340 כ"ס ומומנט מירבי של 43.84 קג"מ הזמינים החל ממצב עמידה. המכונית מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 5.7 שניות. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-190 קמ"ש. צריכת האנרגיה בדגם זה הינה 17 קו"ט שעה ל-100 ק"מ.

BMW i4 טווח של מעל 500 קמ (צילום באדיבות היצרן)
BMW i4 טווח של מעל 500 קמ (צילום באדיבות היצרן)

 

BMW i4 מגיע בתצורת גראן-קופה המשלב את מאפייני העיצוב הספורטיביים המוכרים של המותג, עם נוחות של מכונית 4 דלתות ורמת שימושיות גבוהה הכוללת דלת תא מטען גדולה המתרוממת עם השמשה האחורית ונפח של 470 ליטר.

eDrive40 Pure  גרסת הכניסה לדגם ה-BMW i4 עשירה באבזור וכוללת, בין היתר, את המערכות הבאות: מערך בטיחות Driving Assistant, בקרת שיוט אדפטיבית, מערך העזר לחניה Parking Assistant הכולל את מערכת העזר בנסיעה לאחור, פנסי LED מלפנים ומאחור, שמשות כהות, חלון שמש חשמלי, מושבי Sport עם ריפודי Sensatec במגוון צבעים ודיפון Sensatec בלוח השעונים, תא מטען נפתח חשמלית, ב"א משולשת עם פתחים לאחור ומערך ה-Live Cockpit Live הכולל את הצג הקמור החדש של BMW עם לוח מחוונים בגודל 12.3 אינץ' וצג בקרה בגודל 14.9 אינץ'. דגם הכניסה מוצע במחיר של 339 אלף שח.

eDrive40 Tech  גרסת ה-Tech משדרגת את מראה הרכב ואת יכולותיו הטכנולוגיות ומוסיפה: חבילת M-Sport, חישוקי "18, ספויילר אחורי, מערך הנהיגה האוטונומי Driving Assistant Professional, תצוגה עילית, תאורת אווירה ייחודית, מערכת שמע Hi-Fi עם 10 רמקולים ועוד.

eDrive40 Ultimate  גרסת ה-Ultimate הבכירה מחדדת את היכולות הדינאמיות של הרכב ומוסיפה אבזור יקר ערך וכוללת: מתלי M אדפטיביים, היגוי ספורטיבי משתנה, ריפודי עור במגוון צבעים וגימורי עץ, מערך מצלמות היקפיות, מערכת שמע Harman Kardon עם 16 רמקולים. חיצונית נבדלת גרסה זו עם חישוקי "19 וחבילת ה- Shadow Line המורחבת.

M50 Superior  דגם ה-M50 כולל את כל האבזור הקיים בגרסאות ה-eDrive40 ומוסיף את חבילת העיצוב הפנימית והחיצונית M-Performance;  גימורי קרבון, פנסי לייזר וחישוקי "19 ייעודיים עם צמיגים שונים מלפנים ויוצע במחיר של 539 אלף שח.

BMW i4 טווח של מעל 500 קמ (צילום באדיבות היצרן)
BMW i4 טווח של מעל 500 קמ (צילום באדיבות היצרן)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן