Skip to content

צה"ל תקף הלילה והבוקר ברצועת עזה והפציץ סדנת ייצור תת קרקעית לחומרי גלם רקטיים של החמאס

בתגובה לארבעה שיגורי רקטות ששוגרו הלילה מרצועת עזה לישראל תקף חיל האוויר בשני גלי תקיפה נקודות ברצועת עזה אתר לייצור חומרי גם רקטיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתגובה לשיגור ארבע הרקטות משטח רצועת עזה לעבר ישראל, תקף חיל האוויר במהלך הלילה והבוקר (שבת) יעדי טרור – כשעל פי דובר צה"ל "האתר שנתקף הינו מהאתרים החשובים והגדולים ברצועה לייצור חומרי גלם רקטיים לארגוני הטרור". ועוד על פי צה"ל: "תקיפת האתר תקשה באופן משמעותי על הליך ייצור הרקטות ברצועה וזאת במטרה לפגוע ביכולות ההתעצמות של חמאס, שהוא הריבון ברצועת עזה והוא האחראי על כל הנעשה ברצועה וממנה". כאמור מטוסי הקרב תקפו לפנות בוקר אתר צבאי ובו סדנת ייצור תת קרקעית לחומרי גלם רקטיים של ארגון הטרור חמאס, במרכז רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות ששוגרו מרצועת עזה במהלך הלילה.

צילום התקיפה מהרשתות הפלסטיניות בעזה (לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)


צילום טוויטר דובר צה"ל


צילום טוויטר: דובר צה"ל

מתוך הטוויטר של DAYS OF PALESTINE

קודם לכך לקראת השעה 01:00 זוהו שני שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו שיגור אחד והשיגור השני נפל בשטח פתוח. מאוחר יותר בסמוך ל05.00 זוהו עוד שני שיגורים מרצועת עזה לשטח ישראל. שני השיגורים נפלו בשטח פתוח, בהתאם למדיניות ובהיעדר צורך לא בוצע יירוט בפועל. בצה"ל מוסיפים כי ארגון הטרור החמאס הוא הריבון ברצועת עזה והוא האחראי על כל הנעשה ברצועה וממנה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן