Skip to content

משרד התיירות: יש לסייע לשיקום התיירות בנגב

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, פנה הבוקר לנציב שירות המדינה ומנכ"ל משרד ראש הממשלה בבקשה להנחות את משרדי הממשלה לקיים את פעילויות הרווחה התרבות והכנסים המקצועיים באזור הדרום. זאת, על מנת לסייע כלכלית לאזור שנפגע בסבב הלחימה האחרון בעזה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, פנה הבוקר לנציב שירות המדינה ומנכ"ל משרד ראש הממשלה בבקשה להנחות את משרדי הממשלה לקיים את פעילויות הרווחה התרבות והכנסים המקצועיים באזור הדרום

מאת עירית רוזנבלום

נוכח האירועים הביטחוניים באזור הדרום ולאור הפגיעה המשמעותית בענף התיירות בנגב, החליט משרד התיירות להעמיד בראש סדר העדיפויות את חזרתו לשגרה של אזור הדרום ושיקומו התיירותי.

אתר תיירות בנגב המערבי. המטיילים עזבו. צילום עירית רוזנבלום
אתר תיירות בנגב המערבי. המטיילים עזבו. צילום עירית רוזנבלום

ההסלמה בחודשים האחרונים באזור הדרום הסבה נזק כלכלי ותדמיתי רב לתעשיית התיירות בנגב. בעקבות חששות התיירים לבקר באזור, נרשמו ביטולים רבים וחלה ירידה ניכרת באחוזי הלינות במלונות, בייחוד בערים באר שבע ואשקלון.

הבוקר פנה שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, מכתב לנציב שירות המדינה, עו"ד משה דיין, ולמנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוחנן לוקר, בו הוא מבקש להורות על קיום הפעילויות ההדרכתית והלימודית, הכנסים המקצועיים וימי העיון, וכן פעילות הרווחה והתרבות לעובדי וגימלאי שירות המדינה – באזורים שנפגעו בעקבות ההסלמה האחרונה באזור הדרום.

יחידת אירוח בארמון בחול - סויטות בעין הבשור. צילום עירית רוזנבלום
יחידת אירוח בארמון בחול - סויטות בעין הבשור. צילום עירית רוזנבלום

לדברי מיסז'ניקוב, משרד התיירות רואה חשיבות עליונה לסייע לאזורים שנפגעו כתוצאה מאסונות לאומיים או מציאות ביטחונית קשה. "גם לאחר אסון השריפה בכרמל, פעלתי באופן דומה ובעקבות פנייתי, נציבות שירות המדינה הנחתה את משרדי הממשלה לקיים את פעילויות משרדי הממשלה באזור הכרמל, דבר שתרם רבות לשיקומו הכלכלי של האזור שנפגע בשריפה. אני מקווה כי גם הפעם נזכה למענה דומה, על מנת לזרז את שיקום הדרום כלכלית ותיירותית".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן