Skip to content

חשד לרצח: צעירה נמצאה סמוך לרחובות עם סימני אלימות וללא רוח חיים

הצעירה נמצאה על ידי עובר אורח בשדה כשעליה סימני אלימות קשים. צוות מד"א קבע את מותה במקום. החקירה הוטלה על ימ"ר מרכז שעצרו חשוד במעשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעירה בשנות ה-20 לחייה ללא רוח חיים ועם סימני אלימות נמצאה הבוקר (חמישי) על ידי עובר אורח בשדה סמוך לרחובות. צוות רפואה שהגיעו לזירה נאלץ לקבוע את מותה, ועל פי הערכות, היא נדקרה. מפקד משטרת רחובות, סגן ניצב משנה דודי ירון מסר כי מפקרד מחוז מרכז, ניצב אבבי ביטון החקירה הוטלה על ימ"ר מרחב. שוטרים שהגיעו למקום אספו ממצאים לבחינת הרקע והנסיבות, והחקירה הוגדרה בעדיפות עליונה. תושב בת ים, בן 20, נעצר בחשד למעורבות במקרה. הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו.

זירת הרצח בשדה (צילום: משטרת ישראל)


מפקד תחנת רחובות סנ"צ דודי מירון (צילום: משטרת ישראל)

צילום: משטרת ישראל


חוקרי זיהוי פלילי בזירה (צילום: משטרת ישראל)

מפקד משטרת רחובות, ניצב משנה דודי מירון, מסר כי "הבוקר בשעה 5:00 לפנות בוקר התקבל דיווח למוקד 100 על צעירה שמוטלת בשטח פתוח עם סימני אלימות וללא סימני חיים. משטרת רחובות הגיעה למקום, התחילה בחקירה".
ממד"א נמסר כי בשעה 05:04 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על אישה מחוסרת הכרה בשטח פתוח במערב רחובות. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו על אישה כבת 20 ללא סימני חיים וקבעו את מותה. פרמדיק מד"א מאיר ולדר סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה. האישה הייתה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן