Skip to content

ד"ר יונתן בצלאל מונה למפקח על המחירים ומנהל אגף תקציבים במשרד הכלכלה

מתפקידיו הקודמים: סגן חשב בכיר במשרד ראש הממשלה, סמנכ"ל הכספים של החברה הממשלתית לתיירות, וככלכלן בכיר באגף התקציבים של משרד הבריאות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ד"ר יונתן בצלאל מונה למפקח על המחירים ומנהל אגף התקציבים במשרד הכלכלה. בצלאל (41), נבחר בוועדת בוחנים לתפקיד וקיבל את מינוי השרה, אורנה ברביבאי.

במסגרת תפקידו בצלאל יהיה אחראי על כל היבטי התקציב במשרד, התכנון התקציבי, תכלול הנתונים והביצוע התקציבי, והקשר מול אגף התקציבים במשרד האוצר. כמפקח על המחירים במשרד יהיה בצלאל חבר וועדת המחירים הפועלת בסמכות ובהתאם ל"חוק פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים, תשנ"ו-1996".

ד"ר יונתן בצלאל, המפקח על המחירים ומנהל אגף התקציבים במשרד הכלכלה. צילום: סבין שטרנברג

בצלאל כיהן כ-12 שנים בתפקידים בכירים באגף החשב הכללי במשרד האוצר. בתפקידו האחרון שימש בצלאל כסגן חשב בכיר במשרד ראש הממשלה. קודם לכן שימש כסמנכ"ל הכספים של החברה הממשלתית לתיירות, ככלכלן בכיר באגף התקציבים של משרד הבריאות, כאנליסט רכש בחברת "אינטל" וככלכלן בבנק ישראל.

בצלאל גם חבר סגל פנים בפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו ומרצה לכלכלה התנהגותית, כלכלת ישראל ומימון. לבצלאל תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה ומינהל עסקים, תואר שני במינהל עסקים (MBA), ותואר שלישי בניהול וכלכלה. הוא נשוי פלוס 5 ומתגורר בירושלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן