Skip to content

שוטרת לתוקף באגרוף: מאמי, נשמה, זה לא שווה לך

ההפגנות כנגד נתניהו ברחבי הארץ: במקום לעכב או לעצור תוקף באלימות הסבירה שוטרת לתוקף: "נשמה זה לא שווה לך", הוא מבחינתו לא נרגע ודרש לעצור מפגין ואיים לחזור עם גדוד ואלות ברזל. והמשטרה תשאלו, מה איתה? היא עדיין חוקרת. תא"ל מיל' אמיר השכל מפעילי המחאה הזהיר הבוקר את נתניהו שיעצור את פעיליו כי זה יגמר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל פתחה בחקירת תקיפתו של אל"מ (מיל') רמי מתן על ידי פעיל הליכוד, איש נתניהו, רמי בן יהודה. כך נמסר מהמשטרה לשאלת מגפון ביום ראשון האחרון, למחרת תקיפתו של מפגין מעל גשר מחלף, הבוקר (רביעי) מסרה המשטרה כי טרם סיימה את חקירתה: "מיד עם קבלת דיווח וטענות לתקיפה הדדית, שהתרחשו עפ״י החשד במהלך מחאה שהתקיימה במחלף חמד לפני מספר ימים, נפתחה חקירה בתחנת המשטרה שעודנה מתנהלת. מטבע הדברים, אנו לא מפרטים אודות חקירות מתנהלות אך נציין כי נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ולבצע את כל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת".

נתניהו היזהר, פעילי השטח שלך משחקים באש, זה יגמר באסון

בתוך כך  קרא הבוקר תא"ל מיל' אמיר השכל לנתניהו לעצור את תקיפות ואלימות פעילי הליכוד כנגד המפגינים כנגדו מעל הגשרים ב רחבי הארץ. השכל פנה בסרטון ווידאו לנתניהו והזהירו: "בנימין נתניהו, פעילי השטח שלך משחקים באש, זה יגמר באסון, מדובר באלימות שהחלה בקמפיין – שמאלנים בוגדים בחתימת מטה פעילים ימניים, אלימות קשה ברשתות החברתיות, את אביטל דירקטור, אתה מכיר? (גדפה את מפגיני הגשרים וקראה להם: נאצים א.מ), ואלימות פיזית בגשרים במוצאי שבתות. זה החל ב-02 בספטמבר בגשר הראשונים עם שני פצועים, זה המשיך ב-17 בספטמבר בגשר בהוד השרון, ובשבת האחרונה בגשר חמד עם ארבעה פצועים. באירוע האחרון נשלח אגרוף ישירות לראשו של אל"מ (מיל') רמי מתן, איש בן 71. המרחק בין פגיעה בפועל לשטף דם במוח היה כחוט השערה. מגמת ההסלמה ברורה, זה יגמר באסון. באירועים מעורבים אנשים שמפלגתך מעסיקה באופן רשמי בראשותם של רמי בן יהודה ואיציק זרקא. נתניהו, אתה יושב ראש הליכוד ואתה מוביל את קמפיין הליכוד – האחריות היא שלך!, לא תוכל לומר לא ידעתי שיש בעיה בגשרים, או אף אחד לא תפס לי בדש המעיל! אני תופס בדש מעילך וקורא לך: עצור את ההסלמה שכן לנו אין שום כוונה להפסיק לממש את זכות המחאה – גם אם נצטרך להגן על עצמנו".


אמיר השכל מזהיר את נתניהו

בן  יהודה שטען לתקיפתו עם דגל ישראל בידי מפגין התלונן קודם לאגרוף שהנחית על רמי מתן, מיהר למחוק את סרטון הווידאו העצמי שצילם והעלה בשידור חי לחשבונו ברשת הפייסבוק.
אל"מ (במיל') רמי מתן, שהותקף על-ידי בן יהודה בהפגנה במחלף חמד, הגיש נגדו תלונה במשטרה על תקיפה ואיומים. בן יהודה תועד תוקף מפגינים נגד יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. מפלגת הליכוד השעתה במוצאי השבת האחרונה את חברותו במפלגה של בן יהודה בעקבות תקיפת מפגינים במחלף חמד. בן יהודה הוא אחד מהתומכים הגדולים של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, ואחד המוכרים והאלימים שבהם. הוא היה ממובילי ההפגנות מחוץ לבתיהם של אנשי ימינה ותקווה חדשה, כולל הטרדת בני המשפחה, והתבטא במלים קשות נגד חברי ממשלת השינוי ממפלגות הימין. בן יהודה הועסק בקמפיין הליכוד בשכר ובעקבות התקיפה הושעה עד לבירור הנסיבות. רמי מתן, שהותקף באגרוף על ידי בן יהודה משתתף קבוע בהפגנות נגד נתניהו בשנים האחרונות ונחשב לגיבור מלחמת יום הכיפורים אז לחם ופיקד בקרב על החווה הסינית.

"מאמי, נשמה, זה לא שווה לך

תמוהה עד מאוד טענת המשטרה שתפתח בחקירה למקרה בה טענו שני הצדדים כי הותקפו. תמוהה אף יותר תגובת המשטרה הבוקר כי החקירה נמשכת לבירור טענות הצדדים. התוקף, בן יהודה אף איים על השוטרים שהיו במקום כי במידה ולא יפעלו לעצור את מי שלטענתו תקף אותו, הוא יחזור עם גדודים ואלות ברזל. למרות איומיו האלימים במפורש ולמרות הגדופים בהם כינה את הנשים המפגינות: "נוכריות, תחזרו לגרמניה", הוא לא עוכב ולא נעצר.


תקיפתו של רמי מתן (צילום: עידית אבישי)

שני שוטרים שהיום במקום ניסו לחצוץ בין בן יהודה שגידף ותקף. "מאמי, נשמה זה לא שווה לך", אמרה לו השוטרת עדן וקנין, "אני יודע מי זה" אמר לה בן יהודה: "זה עם הדגל, אני רוצה שתעצרי אותו". ועוד: "אם אתה לא מטפל בזה" מאיים בן יהודה על השוטר שנכח במקום, אני בא לפה עם גדודים עם אלות ברזל" – לטענתו המפגינים שנופפו בפניו עם  דגלי ישראל "הביאו לו מקלות לפנים". "אתה חוזר (לביתו א.מ), אתה חוזר תעלה את הסרטון, תראה לכל אחד מה הוא עשה לך", ניסה גם השוטר להרגיע את בן יהודה. כאמור, האחרון העלה את הסרטון שצילם מרגע הגעתו להפגנה נגד נתניהו והסיר אותו . לדברי המפגינים, מדובר ב"מכונת הרעל מסיתה והתומכים הנאמנים יוצאים לחפש דם של מפגינים", כך נמסר. בנימין נתניהו, אליו הועבר סרטון הווידאו של השכל, באמצעות דוברו: טופז לוק, לא הגיב לדברים עד לפרסום כתבה זו. "בשבת האחרונה בגשר חמד "זכינו" לביקור של פעיל הליכוד רמי בן יהודה. איש אלים וולגרי המשרת את אדונו הנאשם נתניהו. האירוע נגמר עם 4 נפגעים מצדנו. נועם מלמוד קיבל אגרוף בסנטר דני דניאלי נחנק רוני צוובנר קיבל מגאפון בגופו  ואני חטפתי אגרוף בראש. חמור מאד!", כתב מתן בפוסט שהעלה עקבות תקיפתו.

1 Comment

  1. אבי
    29 בספטמבר 2022 @ 6:13

    לך תזדיין יזבל תלך כפרה על ביבי אנחנו נעיף אותך ללבנון שם מקומך עוד זבל מדבר על ביבי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן