Skip to content

קולטורה ביום הבחירות לכל המשפחה

הצבעתם? יופי! עכשיו קחו את הילדים לשלושה מוזיאונים מצוינים שהילדים ואתם יאהבו: מוזיאון תל אביב לאמנות, מוזיאון אגם בראשון לציון ומוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית שיספקו לכם חוויה מכוננת ומשפיעה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חינוך לאמנות של הדור הצעיר מגיע מבחירה. הבחירה היא של ההורים, אם לקחת את הילדים לקניון מותגים או לחוויה רב תחומית במוזיאון. יום הבוחר לכנסת הוא גם יום הבוחר לתרבות ואמנות וללא תשלום בחלק מן המקומות ביום זה. אני ממליצה לבקר בשלושה מוזיאונים באזור המרכז, שיש בהם עניין רב לפעילות משפחתית מכוננת.

מוזיאון תל אביב לאמנות

מוזיאון תל אביב יהיה פתוח ללא תשלום ביום הבחירות, בין השעות 10:00-21:00 הכניסה חופשית. סיורים מודרכים על פי בחירת הקהל יתקיימו בשלל התערוכות השונות. הילדים ייהנו מהתערוכה של האמנית שירה זלוור התכנסות ציפורים, הכוללת כ־400 פסלי ציפורים מזנים שונים. מומלץ גם לבקר עם הילדים בחדרי המיניאטורות הייחודיים והמקסימים של הלנה רובינשטיין ובתערוכה המקסימה של דוד פולונסקי, אחד מהמאיירים המרכזיים שפועלים בישראל באנימציה, קומיקס, עיתונות, ספרי ילדים ועוד.

מוזיאון אגם בראשון לציון

 המוזיאון מציע ביום הבחירות מגוון פעילויות  לכל המשפחה כגון סדנאות יצירה קינטיות לילדים ללא תשלום, והבובה הקינטית גמצי’ק שתערוך סיור חוויתי במוזיאון המותאם במיוחד לקטנטנים (גילאים 3-5). במוזיאון מוצגת תערוכה לכל המשפחה בשם "שומעים את הצבעים", המחברת בין יצירות האמנות המרהיבות והצבעוניות של האמן יעקב אגם לצלילי מוזיקה שיצר אמן הסאונד אביעד סימנס.

מוזיאון אגם, רחוב מישר 1, ראשון לציון. חינם לילדים עד גיל 5.

צילום: שרה פלד

מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית

במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית מציעים סיור מודרך במקבץ התערוכות החדשות תחת הכותרת "מעבר לאי-שם", העוסקות בעולמות מקבילים של דמיון ובתערוכת היחיד המרתקת של האמנית בתיה אפולו.

מוזיאון הרצליה , רחוב הבנים 4, הרצליה. ילדים ונוער עד גיל 18 חינם.

צילום: שרה פלד
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן