Skip to content

קורס מסחר יומי: איפה הכי מומלץ ללמוד?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קורס מסחר יומי הוא חשוב ורלוונטי לאנשים הרוצים לעסוק במסחר יומי בשוק ההון. תחום המסחר הזה עוסק בטווחי זמן קצרים של כמה שעות ופחות. במסגרת מסחר יומי מתמקדים הסוחרים במדדים שונים המציגים את המחיר של ניירות ערך שונים, ומתמודדים עם אתגרים יומיים והזדמנויות השקעה קצרות טווח. למה חשוב לעבור קורס מסחר יומי לפני שמתחילים לסחור? מהם הנושאים הנלמדים בקורס הזה, ולמי הוא מתאים? תשובות לשאלות האלה ועוד מידע חשוב נמצאים במאמר שלפניכם.

למה כדאי לסחור במסחר יומי?

תחום המסחר היומי מגלם בתוכו יתרונות רבים:

  • תחום אטרקטיבי ומלא הזדמנויות – במסחר יומי יש אפשרות להשקיע בכל מיני נכסים ולהרוויח בכל יום מחדש.
  • אפשר לסחור מכל מקום ובשעות הנוחות לכם – הסוחר יכול לבחור את המקום שממנו יעבוד ובאילו שעות לעבוד, בהתאם לשעות הפעילות של שוק המסחר.
  • ייצור הכנסה נוספת – מסחר יומי מאפשר לסוחרים לייצר הכנסה נוספת לעבודתם הראשית, ואף אפשר להפוך את המסחר היומי למקור ההכנסה הראשי.
  • להתחיל בהון עצמי נמוך – בשונה מאופציות השקעה אחרות, אפשר להתחיל להשקיע במסחר יומי בסכומים די קטנים.

מהם הנושאים הנלמדים בקורס מסחר יומי?

קורס מסחר יומי של מכללת פסגות כולל תשעה מפגשים מקוונים ללימוד כל היסודות של שוק המניות העולמי, רכישת אסטרטגיות עבודה חדשות, הבנת השינויים בשוק המסחר ותזמון עסקאות. הלימודים כוללים סקירה של מערכת TWS, היתרונות של שיטת המסחר היומי והסיכונים הטמונים בה, הכרת מתנדים שימושיים, חשיבות מדד SPY ומניות מומנטום, והרבה תרגול של התכנים הנלמדים. אנשים הסוחרים בסחר יומי מקבלים את כל המידע הדרוש להם באמצעות הגרפים היומיים, אך מדובר בכמות גדולה של מידע שצריך לקרוא ולהבין במהירות. זהו תחום עמוק ומאתגר לא פחות מתחומי השקעות אחרים. הלימודים הם שער חשוב לאנשים המעוניינים במסחר יומי, כדי לדעת מאילו טעויות להימנע ואיך להשקיע בצורה הטובה והחכמה ביותר.

למי הקורס מתאים?

מסחר יומי נחשב מקצוע לכל דבר, וסוחרים יומיים שלא מתמקצעים בתחום יתקשו להרוויח לאורך זמן. קורס מסחר יומי מתאים לאנשים האלה:

  • מוכנים ללמוד – חשוב ללמוד את כללי שוק ההון ולהכיר את מכשירי ההשקעה המרכזיים, את עקרונות המסחר היומי, את הדרכים למצוא נכסים להשקעה, אסטרטגיות קנייה ומכירה ועוד. היעדר שליטה בכללים הבסיסיים של המסחר היומי יקשה על הסוחרים להחליט החלטות מושכלות.
  • מוכנים לחקור – חשוב לחקור כל נכס שבו אתם מתכוונים לסחור, לדעת מהי ההיסטוריה שלו ומהו מצב החברה, מהן המגמות בתחום הפעילות שלו ועוד.
  • מסוגלים לפעול לפי תוכנית פעולה – הרבה סוחרים פועלים לפי הרגש ולרוב מפסידים כסף. מסחר יומי דורש הגדרת מטרות מראש, הגדרת נקודות כניסה ויציאה, בניית תוכנית פעולה והיצמדות אליה ברגע האמת.
  • יכולים להתמודד עם הפסדים וטעויות – סוחרים יומיים מעורבים בכמות גדולה של עסקאות, וככל שמספר העסקאות גדול יותר כך גדל הסיכון להפסדים ולטעויות, שהם חלק בלתי נפרד מהמסחר. לפני הכניסה למסחר יומי עליכם לוודא שהטעויות שתעשו בדרך לא יכניסו אתכם לטלטלה ויקשו עליכם להחליט החלטות מחושבות.
  • בעלי הון התחלתי – היתרון במסחר יומי הוא שלא צריך סכום כסף גדול ואפשר להשקיע גם בסכומים קטנים. עם זאת, כדאי לוודא שיש ברשותכם הון התחלתי שלא ישפיע לרעה על אורח החיים שלכם אם תפסידו אותו.

    צילום: PIXABAY

שאלות נפוצות

האם קיים קורס מסחר יומי מקוון?

כן! קורס מסחר יומי במכללת פסגות מועבר גם באופן מקוון באינטרנט, כדי שתוכלו ללמוד גם מהבית את כל הדברים החשובים שעליכם לדעת.

האם יש צורך בידע מקדים לקורס?

כדאי להירשם לקורס מסחר יומי לאחר קורס הבסיס – ניהול תיק השקעות עצמאי, אך במפגש הראשון של קורס המסחר היומי יש סקירה מהירה של הבסיס.

לאילו גילאים הקורס מתאים?

הקורס מתאים לכל האנשים בכל הגילאים. משתתפים מתחת לגיל 18 יתבקשו להביא אישור מההורים.

איך לבחור קורס מסחר יומי?

אם אתם סוחרים מתחילים שרוצים להכיר את שוק ההון , קורס מסחר יומי של מכללת פסגות יעניק לכם את כל הידע והפרקטיקה שאתם צריכים לפני שאתם מתחילים במסחר יומי. הקורס כולל היכרות מעמיקה עם עולם המסחר היומי, למה חשוב לשים לב, היכן כדאי להשקיע ואילו נקודות כניסה ויציאה חשוב לקבוע, כדי שתהיה לכם אסטרטגיה חזקה וטובה ותוכלו לסחור ולהרוויח כסף בקלות. חשוב לעבור קורס לפני שמתחילים לסחור, כדי לדעת כיצד לקרוא נכון במהירות את הגרפים היומיים ובאילו הזדמנויות כדאי להשקיע ובאילו לא.

לסיכום

קורס מסחר יומי נועד לאנשים שרוצים ללמוד את התחום לעומק, מעוניינים להשקיע בהזדמנויות קצרות-טווח ויכולים להחליט החלטות נבונות בזמנים קצרים. מסחר יומי יאפשר לכם לעסוק בתחום מושך ומעניין, לייצר הכנסה נוספת בתנאים הנוחים לכם ובלי צורך בהון התחלתי גבוה. לפני שאתם משקיעים במסחר יומי, חשוב לעבור את הקורס המתאים כדי להימנע ככל האפשר מטעויות ולדעת כיצד לסחור בצורה החכמה והבטוחה ביותר. כמו כל שיטת מסחר, גם למסחר היומי יש יתרונות וחסרונות והוא לא מתאים לכל אחד, אך בעזרת הקורס המתאים והרבה נחישות ומוטיבציה תוכלו לעסוק במסחר יומי ואף להרוויח ממנו סכומי כסף יפים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן