Skip to content

הליכוד מתלונן במשטרה נגד האלוף יאיר גולן בגין המרדה

גולן קרא להפסיק עם הפגנות מנומסות ולצאת למרי אזרחי כולל. לדברי האלוף על הציבור להשבית עסקים, שירותים ולחסום דרכים. "לא לקינה בכי ונהי. רק מעשים. רק תוצאות", צייץ גולן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חבר הכנסת הנכנס באמצעות החוק בנורווגי, אריאל קלנר (ליכוד), הגיש היום (שלישי) תלונה במשטרת ישראל כנגד חבר הכנסת לשעבר, האלוף מיל' יאיר גולן (מרצ) בגין הסתה למרד.
גולן פרסם בחשבון הפייסבוק שלו קריאה ל "מרי אזרחי רחב היקף. הרס מערכת המשפט, מינויים פוליטיים ללא הגבלה, הרשאה לחרדים לעשות ככל העולה על רוחם בכספי המיסים שלנו ". עוד צייץ האלוף כי על הציבור להחליף דיסקט. "לא עוד הפגנות מנומסות במוצ"ש, לא עוד פוסטים נמלצים לעת ערב, ולא לקינה בכי ונהי. רק מעשים. רק תוצאות. עסקים יושבתו, שירותים יושבתו, דרכים יחסמו, והמתיימר לשלוט באמצעות מושחתים, נהנתנים, קיצוניים וחשוכים יגלה שהעם הוא הריבון".

ח"כ לשעבר האלוף יאיר גולן (צילום: שי קנדלר)
יאיר גולן – צילום: ציפי מנשה

 


ציוץ של יאיר גולן בחשבון הטוויטר שלו
בממשלת נתניהו לא אהבו את הפגנת הענק שנערכה כנגד הממשלה וחוקי לוין שנערכה במוצאי השבת האחרונה בתל אביב וקלנר הזדרז להתלונן במשטרה. מטעמו של קלנר נמסר לכלי התקשורת: "משטרת ישראל חייבת לשמור על החוק והסדר ולגלות אפס סובלנות כלפי קריאות למרד נגד הממשלה הנבחרת ואיומים מפורשים עליה, לבל תבצע את המדיניות לה התחייבה. יש קווים אדומים שאסור לחצות ושמנהיגי השמאל חוצים מהר מדי!", לדבריו "דרך האלימות ההסתה לא יכולות להחליף את דרך השיח והדיון שאותם אנו מתחילים בימים אלה בכנסת. לא ייהלכו עלינו אימים. אפס סובלנות למרדנות ואלימות", אמר קלנר.

הפגנה מנומסת? – צילום מההפגנה במוצאי שבת בתל אביב (ציפי מנשה)

אתמול פנה השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר למפכ"ל משטרת ישראל והורה לו לעצור מפגינים שיחסמו דרכים ואף להשתמש במכת"זיות לפיזור הפגנות. דבריו אלו באו בעבקבות הפגנת הענק שנערכה בתל אביב עם ציבור של 30 אלף מפגינים. הפגנה נוספת מתוכננת להיערך בתל אביב במוצאי שבת הקרובה.

 

1 Comment

  1. חים שלום תמסוט
    10 בינואר 2023 @ 18:45

    עבור הכתב מהארץ בקשר שהשר לביטחון לאומי,איתמר בן גביר למפכ"ל משטרת
    ישראל כביכול הורה לו להשתמש במכת"זיות לפיזור הפגנות,שקר וכזב,תשמע
    את דבריו של בן גביר אין שום שמץ של דברים כאלה,אתם פשוט במקום כעיתונאי להרגיע ולהביא את האמת לציבור,
    ולהיות אובייקטיבים אתם מלבים ומשסים את העם למלחמת אחים,
    האמירות למרי ומרד מפי י.גולן אייזנקות,א.ברק ב.גנץ י.לפיד יותר גרוע מ-המכת"זיות,
    מאז קום המדינה לא קרה שאיזו ממשלה התחלפה,והאופוזיציה מסיתה וממרידה
    את העם,בכל מדינה מתוקנת היו עוצרים את כל המסיתים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן