Skip to content

מתנחלים פלשו לבית בחברון

הטענה: הבית נרכש מבעליו הקודמים והוא שייך כעת לנו. כוחות הביטחון מונעים כרגע כניסה נוספת של מתנחלים ומרחיקים את תושבי האזור מבית המריבה. צה"ל הכריז על האזור כשטח צבאי סגור. ח"כ מיכאל בן-ארי: הגיע הזמן לחזור לבתים שנגזלו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הטענה: הבית נרכש מבעליו הקודמים והוא שייך כעת לנו. כוחות הביטחון מונעים כרגע כניסה נוספת של מתנחלים ומרחיקים את תושבי האזור מבית המריבה. צה"ל הכריז על האזור כשטח צבאי סגור. ח"כ מיכאל בן-ארי: הגיע הזמן לחזור לבתים שנגזלו 

מאת אליק מאור

כשלושים מתנחלים נכנסו הלילה (חמישי), מעט אחרי חצות, לבית סמוך למערת המכפלה בחברון. כוחות גדולים של משטרה וצבא הוזעקו למקום. צה"ל הכריז על האזור כשטח צבאי סגור.

המתנחלים טוענים כי הבית נרכש מבעליו הקודמים והוא שייך כעת להם. כוחות הביטחון מונעים כרגע כניסה נוספת של מתנחלים ומרחיקים את תושבי האזור מבית המריבה. נכון לשעות הבוקר המוקדמות, לא נרשמו עימותים מיוחדים והבית עדיין מאוכלס בדייריו החדשים.

ח"כ מיכאל בן-ארי מהאיחוד הלאומי הצהיר שהגיע הזמן לחזור לבתים שנגזלו בעיר האבות. בתים ששייכים לקהילה היהודית: "אם מדברים על שלטון החוק, הצעד הכי בסיסי הוא לאפשר ליהודים בחברון לחזור לעשרות בתים השייכים לקהילה היהודית".

גורם בטחוני תהה, איך זה שהימין הקיצוני מכוון דרכו רגע אחד לפני תפילות יום השישי, צעדת המיליון הקרואה גם "צעדת השיבה" והיערכות כוחות הביטחון ליום האדמה. "המתנחלים מקשים עלינו ויוצרים תבערה נוספת", ציין אותו גורם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן